خانهاخبار
خانواده گلکسی S20 سامسونگ رسما معرفی شد

خانواده گلکسی S20 سامسونگ رسما معرفی شد

سامسونگ امشب بالاخره از خانواده جدید پرچمداران خود رونمایی کرد. این خانواده سه عضو دارد که شامل گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 الترا است. در ادامه با این گوشی‌ها آشنا می‌شویم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

سامسونگ قبلا عادت داشت پرچمداران سری گلکسی اس خود را در رویداد MWC معرفی کند، اما آن‌ها چند سالی است که این خانواده را زودتر در مراسمی جداگانه معرفی می‌کنند. حالا امشب بالاخره پس از چند ماه انتشار شایعات و اخبار درباره اعضای خانواده گلکسی اس ۲۰، سه تلفن هوشمند از این سری معرفی شد. گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ الترا جدیدترین پرچمداران سامسونگ هستند که با پشت سر گذاشتن اعداد ۱۱ تا ۱۹ به عنوان سری جدید گلکسی اس به بازار می‌آیند.

محصولات جدید خانواده گلکسی اس ۲۰ همگی زبان طراحی مشترکی دارند که بخش جلوی آن‌ها الهام‌گرفته از گلکسی نوت ۱۰ است و در قاب عقب برای دوربین از ماژولی مستطیلی استفاده می‌کنند. این سه گوشی در آمریکا از 5G پشتیبانی می‌کنند و با حداقل ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آیند.

image

سری جدید گلکسی اس ۲۰ در بخش دوربین دستاوردهای مهمی دارند. گلکسی اس ۲۰ معمولی لنز تله‌فوتوی ۱۶ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۰ را چند برابر کرده و از لنز ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. گلکسی اس ۲۰ الترا یک گام از این هم فراتر گذاشته و از لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این لنزهای اصلی در کنار سایر لنزهای دوربین عقب و الگوریتم‌های پردازش تصویر سامسونگ، به خانواده جدید پرچمداران این شرکت اجازه می‌دهند تا در بخش دوربین عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشند. سری گلکسی اس ۲۰ در بخش فیلمبرداری می‌تواند صحنه‌هایی با رزولوشن 8K ضبط کند.

در بخش جلوی تمام اعضای این خانواده پنلی با فرمت Infinity-O قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر در هر سه عضو گلکسی اس ۲۰ قرار گرفته و همراه با قابلیت‌هایی مثل +HDR10 عرضه می‌شود.

image

سری گلکسی اس ۲۰ دیگر عضو ارزان قیمتی مثل گلکسی اس ۱۰ ای ندارد، اما سامسونگ قول داده که محصولات سری گلکسی اس ۱۰ را با قیمت پایین‌تری در بازار حفظ کند. پرچمداران جدید این شرکت برخی از ویژگی‌های نسل قبلی خود مثل جک ۳.۵ میلی متری هدفون را کنار گذاشته‌اند. این شرکت تقریبا از آخرین شرکت‌هایی بود که با جک هدفون خداحافظی کرد، اما همه ما می‌دانیم که این تغییر دیر یا زود باید اتفاق می‌افتاد.

در بخش باتری، گلکسی اس ۲۰ با یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی، گلکسی اس ۲۰ پلاس با یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و گلکسی اس ۲۰ الترا با یک باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی به بازار می‌آیند. اگرچه این ارقام نسبت به ظرفیت‌های باتری سری گلکسی اس ۱۰ پیشرفت بزرگی به حساب می‌آیند، اما با توجه به پشتیبانی از 5G و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی باید ببینیم که در عمل چقدر می‌توانیم از این دستگاه‌ها کار بکشیم. گفتنی است، هر سه گوشی از شارژ بیسیم و شارژ بیسیم معکوس هم پشتیبانی می‌کنند.

گلکسی S20 5G

image

گلکسی اس ۲۰ فایو جی نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع داینامیک امولد با رزولوشن +QHD دارد و از چیپست ۷ نانومتری اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید و می‌توانید حافظه داخلی آن را با کارت حافظه تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. دوربین عقب گلکسی اس ۲۰ فایو جی یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 دارد. این گوشی از قابلیت سوپر زوم، زوم اپتیکال هیبریدی ۳ برابری و زوم سوپر رزولوشن حداکثر ۳۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

دوربین جلوی گلکسی اس ۲۰ لنزی ۱۰ مگاپیکسلی است. این تلفن هوشمند از شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد گلکسی اس ۲۰ برابر ۱۵۱ در ۶۹ در ۷.۹ میلی متر و وزن آن ۱۶۳ گرم است. این دستگاه با قیمت پایه ۹۹۹ دلار در رنگ‌های خاکستری سرامیکی، آبی ابری و صورتی ابری به بازار می‌آید.

گلکسی S20 Plus 5G

image

گلکسی اس ۲۰ پلاس 5G نمایشگری ۶.۷ اینچی از نوع داینامیک امولد با رزولوشن +QHD دارد. این دستگاه در بخش پردازنده و حافظه رم مشابه مدل عادی گلکسی اس ۲۰ است، اما در بخش حافظه داخلی در دو مدل ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی به بازار می‌آید که باز هم می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه تا ۱ ترابایت افزایش دهید. دوربین عقب این گوشی از یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز تله‌فوتوی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و یک سنسور تشخیص عمق تشکیل شده است. قابلیت‌های زوم مدل پلاس مشابه مدل عادی گلکسی اس ۲۰ است.

گلکسی اس ۲۰ پلاس در بخش دوربین جلو از یک لنز ۱۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. این گوشی هم با شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G سازگار است و مثل گلکسی اس ۲۰ عادی با سنسور اثر انگشت التراسونیک، بلوتوث ۵ و NFC عرضه می‌شود. ابعاد این دستگاه ۱۶۱ در ۷۳ در ۷.۸ میلی متر و وزن آن ۱۸۶ گرم است. سامسونگ این تلفن هوشمند را با قیمت پایه ۱۱۹۹ دلار در رنگ‌های خاکستری سرامیکی، آبی ابری و مشکی ابری روانه بازار خواهد کرد.

گلکسی S20 Ultra 5G

image

گلکسی اس ۲۰ الترا 5G نمایشگری ۶.۹ اینچی از نوع داینامیک امولد با رزولوشن +QHD دارد که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در بخش پردازنده مشابه سایر اعضای خانواده گلکسی اس ۲۰ است اما در بخش رم از مدل‌های ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و در بخش حافظه داخلی از مدل‌های ۱۲۸ و ۵۱۲ گیگابایتی بهره خواهد بود که باز هم می‌توانید ظرفیت فضای داخلی آن را با کمک کارت حافظه تا ۱ ترابایت ارتقا دهید. دوربین عقب گلکسی اس ۲۰ الترا شامل یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.5 و یک سنسور تشخیص عمق است. این محصول از زوم اپتیکال هیبریدی ۱۰ برابری و زوم سوپر رزولوشن حداکثر ۱۰۰ برابری پشتیبانی می‌کند.

دوربین جلوی گلکسی اس ۲۰ الترا لنزی ۴۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 است. این دستگاه با شبکه‌های مستقل و غیرمستقل 5G سازگاری دارد و از بلوتوث ۵، حسگر اثر انگشت التراسونیک و NFC برخوردار است. گوشی مذکور ابعادی معادل ۱۶۶ در ۷۶ در ۸.۸ میلی متر و وزنی معادل ۲۲۰ گرم دارد. سامسونگ این غول بزرگ را با قیمت پایه ۱۳۹۹ دلار در رنگ‌های خاکستری سرامیکی و مشکی سرامیکی راهی بازار خواهد کرد.


تمامی سه عضو خانواده گلکسی اس ۲۰ از تاریخ ۲۱ فوریه مصادف با ۲ اسفند برای پیش‌خرید و از تاریخ ۶ مارس مصادف با ۱۶ اسفند برای فروش آنلاین در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

payagsm

۱۳۹۸/۱۱/۲۳
مفید بود مرسی

mohammad_faraasat

۱۳۹۸/۱۱/۲۳
قیمت در ایران ؟ نگم برات ............

رحیم

۱۳۹۸/۱۱/۲۲
چهارده هزار دلار؟!ینی کمه کم بیست میلیون؟! یادش بخیر یه زمانی وام دانشجویی میگرفتیم چهار پونصد هزار میذاشتیم روش پرچمدار سامسونگو که اون موقه S2 یا S3 بودو میخریدیم

هانی

۱۳۹۸/۱۱/۲۲
طراحیش از s10 زشتره...قیمتش الکی بالاس