خانهاخبار
رندری غیررسمی از تلفن مفهومی Vivo APEX 2020 منتشر شد

رندری غیررسمی از تلفن مفهومی Vivo APEX 2020 منتشر شد

بن جسکین، افشاگر معروف توئیتری، در پست جدیدی تصویری را منتشر کرده که آن را منتسب به گوشی مفهوم Vivo APEX 2020 می‌داند. این دستگاه مثل مدل‌های قبلی آن فاقد حاشیه‌های اطراف صفحه است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

از زمانی که تلفن هوشمند مفهومی Vivo APEX در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، این دستگاه به یکی از معیارهای موجود برای مقایسه گوشی‌های بی‌حاشیه بدل گشت. ویوو در سال ۲۰۱۹ نسخه دیگری از این گوشی را معرفی کرد و حالا امسال نوبت به نسخه سوم APEX رسیده است. افشاگر توئیتری، بن جسکین، به‌تازگی رندری از این گوشی را به اشتراک گذاشته که طراحی جالبی را به ما نشان می‌دهد.

در این رندر غیررسمی پیداست که Vivo APEX 2020 همان طراحی بی‌حاشیه را ادامه می‌دهد و قرار است نسبت صفحه به بدنه خارق‌العاده‌ای داشته باشد. این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و نمایشگر آن لبه‌های خمیده خواهد داشت. APEX 2018 و APEX 2019 دوربین سلفی پاپ‌آپ داشتند اما مدل امسال احتمالا از دوربین سلفی زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند.

طراحی قاب پشتی این دستگاه هم به نوبه خود جالب توجه است. در قاب پشتی Vivo APEX 2020 ماژولی دایره‌ای‌شکل دیده می‌شود که لنز زوم مستطیلی در نیمه بالایی آن قرار گرفته است. بن جسکین می‌گوید APEX 2020 زوم اپتیکال ۵ تا ۷.۵ برابری خواهد داشت و از دوربین ۴۸ مگاپیکسلی گیمبال استفاده خواهد کرد. نکته جالب این که در APEX 2020 اثری از لنز فوق عریض و فلش LED دیده نمی‌شود. گوشی مفهومی جدید ویوو از 5G پشتیبانی خواهد کرد. روی بدنه دستگاه هیچ منفذی وجود ندارد و علاوه بر شارژ بیسیم از دکمه‌های مجازی استفاده می‌کند.

اگرچه این دستگاه بسیار جذاب به نظر می‌رسد، ولی بعید است که ویوو آن را به تولید انبوه برساند. از آن‌جایی که APEX 2020 تلفنی مفهومی است، احتمالا می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بخشی از قابلیت‌های آن را در موبایل هوشمند Vivo NEX 20 ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)