خانهاخبار
شایعاتی درباره تاریخ رونمایی از سری آنر 30 و تبلتی از همین برند منتشر شد

شایعاتی درباره تاریخ رونمایی از سری آنر 30 و تبلتی از همین برند منتشر شد

افشاگر معروف چینی با نام کاربری RODENT950 در چند توئیت جدید اطلاعات تازه‌ای پیرامون تاریخ رونمایی از سری آنر 30 و تبلتی از برند مجیک‌پد آنر را منتشر کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

با توجه به این که تازه در اواسط دومین ماه از سال میلادی جدید قرار داریم، بسیاری از شرکت‌ها سخت مشغول کارند تا نخستین پرچمداران سال خود را به بازار عرضه کنند. سامسونگ شب ۲۲ بهمن با برگزاری رویداد آنپکد از سری گلکسی اس ۲۰ رونمایی خواهد کرد و بعد روز پنجشنبه نوبت به شیائومی می‌رسد تا با برگزاری مراسمی آنلاین از سری Mi 10 پرده بردارد. این رویه احتمالا به همین منوال تا نیمه نخست ۲۰۲۰ ادامه خواهد داشت. حالا امروز در اخبار اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه سری آنر ۳۰ اعلام شده است.

طبق اعلام افشاگر معروف چینی با حساب کاربری RODENT950، سری آنر ۳۰ در ماه آوریل ۲۰۲۰ معرفی می‌شود. این زمان حدود یک ماه زودتر از تاریخی است که سری آنر ۲۰ معرفی شد. پیش‌بینی می‌شود که سری آنر ۳۰ دو مدل داشته باشد: یک مدل استاندارد و یک مدل پرو که آنر ۳۰ پرو نامیده خواهد شد. هر دو گوشی از چیپست Kirin 990 5G استفاده خواهند کرد و احتمالا نسخه دیگری از این خانواده با نام آنر ۳۰ لایت نیز معرفی می‌شود که با پردازنده Kirin 810 به بازار می‌آید.

این کاربر در توئیت دیگری به احتمال معرفی تبلت پرچمدار جدیدی از سوی آنر اشاره کرده که احتمالا آنر مجیک‌پد نام خواهد داشت. این دستگاه ممکن است ویژگی‌های مشترکی با میت‌پد پرو داشته باشد، اما احتمالا قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

جدیدترین پرچمداران آنر سری آنر V30 بود که شامل آنر V30 معمولی و آنر V30 پرو می‌شد. هر دو دستگاه در نوامبر ۲۰۱۹ معرفی شدند و در ماه دسامبر به بازار آمدند. انتظار داریم که سری آنر ۳۰ نیز به فاصله یک ماه پس از رونمایی در ماه مه روانه بازار مصرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)