خانهاخبار
مدیاتک به‌خاطر ویروس کرونا پیش‌بینی فروش موبایل‌های 5G را کاهش داد

مدیاتک به‌خاطر ویروس کرونا پیش‌بینی فروش موبایل‌های 5G را کاهش داد

شرکت سازنده پردازنده‌های مدیاتک در خبر جدیدی اعلام کرد که با توجه به گسترش ویروس کرونا در چین کشور مجموع فروش موبایل‌های 5G در سال 2020 کمتر از پیش‌بینی قبلی آن‌ها خواهد بود.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

شرکت مدیاتک در خبر جدیدی پیش‌بینی خود را از فروش تلفن‌های هوشمند 5G در سال ۲۰۲۰ اصلاح کرده است. این شرکت پیش‌تر گفته بود که در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲۰۰ میلیون موبایل نسل پنجمی فروخته خواهد شد، اما حالا به خاطر شیوع ویروس کرونا در چین این پیش‌بینی را به ۱۷۰ تا ۲۰۰ میلیون دستگاه کاهش داده است.

مدیاتک باور دارد که امسال همچنان در چین چیزی حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تلفن هوشمند 5G فروخته خواهد شد تا این بازار سهمی ۶۰ درصدی را از بازار جهانی داشته باشد. مدیرعامل مدیاتک دیروز در نشست سرمایه‌گذاران این کمپانی گفت مطمئن است که آن‌ها می‌توانند از پس بحران حاضر در چین بربیایند و بازار را به شرایط عادی برگردانند.

او در ادامه درباره چیپست‌های نسل پنجمی دیمنسیتی صحبت کرد و گفت شرکت‌های چینی سازنده موبایل شدیدا به دنبال تولید محصولات جدید با چیپست‌های سری دیمنسیتی هستند. سری دیمنسیتی حالا دو خط تولید اصلی دارد: سری دیمنسیتی ۸۰۰ و دیمنسیتی ۱۰۰۰. سری ۸۰۰ برای گوشی‌های میان‌رده در نظر گرفته شده، در حالی که سری ۱۰۰۰ گوشی‌های بالارده را هدف قرار داده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۱/۲۳
میدونستید اولین مورد کرونا ویروس ۲۰۱۹ در تاریخ تولد حضرت مسیح دیده شده!