خانهاخبار
قیمت و تصاویر بیشتری از سری Mi 10 شیائومی لو رفت

قیمت و تصاویر بیشتری از سری Mi 10 شیائومی لو رفت

با توجه به زمان کمی که تا رونمایی رسمی از سری Mi 10 شیائومی باقی مانده، طبیعی است که اخبار بیشتری درباره این خانواده منتشر شود. حالا در جدیدترین خبر قیمت و تصاویر جدیدی از این دو گوشی منتشر شده که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.
۱۳۹۸/۱۱/۲۲

به‌تازگی چند پوستر جدید از سری Mi 10 شیائومی به فضای مجازی راه پیدا کرده است. این پوسترها در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و ما را از فاصله نزدیک‌تری با طراحی دو گوشی هوشمند Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro آشنا می‌کند. در تصاویر زیر به راحتی می‌توانید Mi 10 را از Mi 10 Pro تشخیص دهید.

image

هر دو دستگاه نمایشگری از نوع OLED دارند که کنار آن‌ها خمیده است. در گوشه بالای سمت چپ این صفحات نمایش حفره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی است. در قاب عقب Mi 10 ماژول دوربینی شامل سه لنز وجود دارد که لنز چهارم آن زیر این ماژول دیده می‌شود. همچنین زیر لنزم چهارم می‌توانیم فلش LED را هم ببینیم.

image

در آن سو، در قاب عقب Mi 10 Pro ماژولی قرار گرفته که علاوه بر سه سنسور Mi 10 یک لنز (دوگانه؟) دیگر هم دارد. همان طور که در گزارش‌های قبلی مشخص شده بود، سری Mi 10 لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت که با قابلیت‌هایی مثل فیلمبرداری 8K و زوم هیبریدی ۵۰ برابری عرضه می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های سری Mi 10 می‌توانیم به رم LPPDR5، حافظه داخلی UFS 3.0 و وای فای ۶ اشاره کنیم. مدل Mi 10 Pro شارژ سریع ۶۶ واتی دارد در حالی که Mi 10 معمولی از شارژ سریع ۳۰ واتی استفاده می‌کند. مدل پایه Mi 10 با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد.

در کنار این‌ها تصویر دیگری هم منتشر شده که قیمت مدل عادی Mi 10 را افشا می‌کند. بر اساس اطلاعات موجود در این تصویر، قیمت Mi 10 برای مدل دارای ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی از ۵۹۹ دلار شروع می‌شود. این قیمت برای مدل دارای ۸ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به ۶۴۲ دلار می‌رسد. و در نهایت مدل دارای ۱۲ گیگ رم + ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی آن به قیمت ۶۹۹ دلار فروخته خواهد شد. اگر این قیمت‌ها درست باشد، انتظار می‌رود که قیمت مدل Mi 10 Pro از ۸۰۰ دلار آغاز شود.

image

ساعاتی پیش، معاون ارشد شرکت شیائومی، لو ویبینگ، با انتشار پستی به استراتژی جدید این شرکت در خصوص قیمت‌گذاری محصولات آن‌ها اشاره کرد. او گفت تلفن‌های مدل Mi و MIX برندهای رده بالای شیائومی هستند که در تراز سری P و Mate هوآوی یا آیفون‌های اپل قرار می‌گیرند. وی افزود که آن‌ها در تلاش برای رهایی از محدودیت‌های قیمت‌گذاری بوده‌اند تا بتوانند بهترین پرچمدار ممکن را روانه بازار کنند. قبلا مدیرعامل شیائومی، لی جون، نیز اعلام کرده بود که سری Mi 10 قرار است بازار گوشی‌های بالارده را هدف قرار دهد. در نتیجه، حالا منطقی به نظر می‌رسد که گوشی‌های این سری مثل تصویر افشایی بالا قیمت بیشتری نسبت به محصولات مرسوم شیائومی داشته باشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۱/۲۳
صد درصد رفرش ریت صفحه نمایشش ۱۴۰ هرتزه که قیمت بالا رفته