خانهاخبار
تورهای نوروزی شرق آسیا بدون ترس از کرونا

تورهای نوروزی شرق آسیا بدون ترس از کرونا

با شیوع ویروس کرونا در چین که تعداد مبتلایان آن هر روز افزایش یافته و برخی از آن‌ها، قربانی آن هم شده‌اند، سفرها به چین از طرف بسیاری از دولت‌ها ممنوع شده و ایران نیز از این جریان مستثنی نبوده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

. چند هفته‌ای‌ست که فروش تورهای چین ممنوع شده، مسیری که مقصد بسیاری افراد برای نوروز ۹۹ بوده است. اما این مشکل بر کل منطقه جنوب شرق آسیا سایه افکنده است و برخی قصد سفر به نقاط دیگری را دارند، ما در آژانس آویسا اما مقاصدی متفاوت را به شما معرفی خواهیم کرد که کمترین میزان ابتلا و مهم‌تر از آن، کیفیت و نوع سفر می‌تواند شما را از خطر این ویروس دور نگهدارد و مهم‌تر آن که از هوای بی‌نظیر شرق آسیا در نوروز که در کشورهای همسایه به سختی یافت می‌شود، بهره‌مند شوید.

تور ویتنام نوروز 99؛ اقامتی لوکس همراه با تورهای گروهی

تور ویتنام نوروز 99 می‌تواند یکی از مسیرهایی باشد که مسافران در آن احساس آرامش داشته باشند. دلیل این امر آن است که در درجه‌ی اول، میزان مبتلایان تا کنون در این کشور زیاد نبوده و مهم‌تر آن که تورهای این مقصد، به صورت گروهی و با سرویس کامل آژانس برگزار می‌شود و مسافران توسط کارگزاران ما در ویتنام با وسایل حمل و نقل لوکس به گشت و گذار خواهند پرداخت. در کنار این هتل‌هایی که برای مسافران ایرانی در این مقصد در نظر گرفته شده است، بسیار لوکس بوده و تلاش شده تا بهترین‌ها در اختیار ایشان قرار گیرد.

image

 

اما شاید مهم‌ترین بخش قضیه آن باشد که ویتنام چگونه جایی‌ست؟ ویتنام کشوری با کشیدگی از شمال به جنوب و در همسایگی کامبوج و لائوس است. این کشیدگی سبب شده تا هزاران کیلومتر از شرق این کشور را سواحلی بی‌نظیر و خارق‌العاده در بر گرفته باشند. مکان‌هایی که به جرأت می‌توان گفت در کمتر جایی از جهان می‌توان آن‌ها را تجربه کرد. از کوه‌های پوشیده از درخت، در میان آب‌های خلیج هالونگ بی که در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است، تا برخورد شن‌های روان کویری با اقیانوس در شهر موی‌نه و نهایتاً سواحل دانانگ با ماسه‌های درخشان و دنج که آرامش آن، می‌تواند هر مسافری را از تمام جهان جدا کند و خستگی سالانه‌ی وی را از تن‌ش برهاند.

اما اگر شما علاوه بر استراحت در کنار ساحل، سوار شدن بر قایق، شنا و غواصی و حمام آفتاب به دیگر فعالیت‌ها مانند بازدید از امکان فرهنگی و تاریخی هم علاقه دارید، تور ویتنام بدون شک، یک مقصد بی‌نظیر است. دو شهر هانوی و هو شی مین که اولی در شمال این کشور و دومی در جنوب آن قرار دارد، مملو از آثار تاریخی و فرهنگی هستند. از کاخ‌های چند هزار ساله تا معابد بودایی و هندو و نهایتاً موزه‌هایی که جهت معرفی تاریخ پر فراز و نشیب این کشور خاص در منطقه ایجاد شده‌اند.

به جرأت می‌توانیم بگوئیم که یکی از لوکس‌ترین مقاصدی که در منطقه‌ی جنوب شرق آسیا برگزار می‌شود ویتنام است و همراهی با آن می‌تواند روزهای بی‌نظیر و لذت‌بخشی را برای شما فراهم کند. پس معطل نکنید و با کارشناسان ما در آژانس آویسا تماس گرفته و تور نوروزی ویتنام خود را خریداری کنید.

تور هند نوروز 99؛ بازدید از جاذبه‌های کم‌نظیر

شاید تعجب کنید که چرا هند در این لیست قرار گرفته است. با آن که از نظر بهداشتی یکی از بدترین شرایط را در میان کشورهای منطقه و جهان را دارد و همچنین از کشورهایی با جمعیت بسیار فراوان است اما میزان شیوع ویروس کرونا در آن بسیار اندک بوده است. فرهنگ غذایی هندی‌ها که تقریباً گوشت را به اندک مصرف می‌کنند، سبب شده تا آن‌ها بیشتر در مقابل آسیب‌ها مقاوم باشند. اما برای تورهای نوروزی هند نکته‌ی مهمی وجود دارد اولاً آن که اگر در هتل‌های لوکس هند اقامت داشته باشید از نظر بهداشت می‌توانید اطمینان ۱۰۰٪ داشته باشید و اقامتی آرام و لذت‌بخش را تجربه کنید. همچنین تور هند به صورت گروهی برگزار شده و مسافران توسط وسایل نقلیه لوکس کارگزاران آژانس در هند، به دیدن مقاصد دیدنی این کشور می‌روند و نیازی به جابجایی با وسایط دیگر و متفرقه ندارند و همین کمک می‌کند تا در مقابل مشکلات، آسیب کمتری قرار گیرند.

تور هند در نوروز به دو نوع متفاوت تقسیم می‌شود. اول مقاصدی تاریخی و فرهنگی که در آن مسافران به شهرهای دهلی، آگرا و جیپور یا همان مثلث طلایی هند سفر می‌کنند و با فرهنگ غنی و بی‌نظیر هندی آشنا می‌شوند. در این تور تاج محل، هوامحل، قلعه سرخ، قلعه آمر، معبد آکشاردام و بسیار جاذبه‌های خیره‌کننده‌ی دیگر، توسط مسافران بازدید خواهد شد. در کنار این نوع از سفر، مقصد گوا که ساحلی در کنار اقیانوس هند است وجود  دارد که مسافران می‌توانند از این سواحل لذت کافی را ببرند. نکته‌ی مهم آن که این سواحل بسیار لوکس، آرام و دنج هستند و آب و هوای آن‌ها در نوروز بسیار عالی‌ست و امکان لذت بردن از ‌آن‌ها برای مسافران فراهم شده است.

image

 

در مجموع هر کدام از مقاصد را که بر می‌گزینید از انتخاب هتل‌های عادی پرهیز کرده و بهترین هتل‌های ۵ ستاره را انتخاب کنید تا خیال‌تان از نظر بهداشت و زیبایی و امکانات آن‌ها راحت باشد. پس اگر می‌خواهید نوروز را در منطقه‌ای بگذرانید که سرمای هوا وجود ندارد و از بهترین امکانات برخوردار باشید، تور هند نوروز 99 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)