خانهاخبار
ویدیویی از موبایل سرفیس Duo در مترو منتشر شد

ویدیویی از موبایل سرفیس Duo در مترو منتشر شد

چند روز پیش تصویری از گوشی Surface Duo مایکروسافت منتشر شد و حالا نوبت به ویدیویی رسیده که این دستگاه را در دست کاربری در متروی شهر ونکوور نشان می‌دهد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

تلفن هوشمند منعطف مایکروسافت با نام سرفیس Duo که البته دو نمایشگر دارد قرار است اواخر سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود. این دستگاه چند روز پیش در تصویری در متروی ونکوور کانادا مشاهده شده بود و عکس آن در شبکه اجتماعی توئیتر به اشتراک گذاشته شد. حالا ویدیویی از همان دستگاه منتشر شده که برای مدت زمان بیشتری ما را با این گوشی هوشمند همراه می‌کند.

image

در ویدیویی که از این محصول منتشر شده دستگاه را در حین بازی، چک کردن ایمیل و در چند حالت و فرم فاکتور مختلف می‌بینیم. کاربر در حین استفاده از چند جسچر کمک می‌گیرد اما ظاهرا هنوز مشکلاتی در رابط کاربری دستگاه وجود دارد که باید تا زمان عرضه عمومی آن برطرف شود.

در انتهای ویدیو نمایی از طراحی بیرونی این گوشی قابل مشاهده است. از روی آن‌چه که در این ویدیو دیده می‌شود، دوربینی روی بدنه سرفیس Duo وجود ندارد. در نتیجه این احتمال مطرح شده که (حداقل فعلا) از دوربین سلفی جلو به عنوان دوربین عقب هم استفاده شود.

آزمایش تلفن‌های هوشمند در استفاده‌های روزمره امری طبیعی است که در بسیاری از شرکت‌ها رخ می‌دهد. آزمایش سرفیس Duo در مترو به واسطه حرکت واگن‌ها و تست آنتن‌دهی دستگاه حائز اهمیت است. با این حال، هنوز زمان زیادی تا عرضه این دستگاه باقی مانده و به نظر می‌رسد که باید منتظر تغییرات بیشتری در این گوشی هوشمند باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)