خانهاخبار
آپدیت جدیدی برای رفع ایراد مهلک ویندوز 7 منتشر شد

آپدیت جدیدی برای رفع ایراد مهلک ویندوز 7 منتشر شد

آپدیت‌های اخیر ویندوز 7 با ایرادات نسبتا وحشتناکی همراه بود که بسیاری از کاربران را شاکی کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

دو آپدیت اخیر ویندوز 7 با شماره ساخت‌های KB4534310 و KB4534314، شکایت بسیاری از کاربران را با خود به همراه داشت و همین موضوع سبب شد تا مسئولان مایکروسافت، آپدیت جدیدی را ارائه کرده و ایرادات به وجود آمده را برطرف نمایند.

افرادی که از بک‌گراندهای کشیده شده (Stretch) استفاده می‌کردند، با یک باگ عجیب روبرو شدند که مدیران مایکروسافت نیز آن را تأیید کرده و در صدد رفع آن برآمدند. بروزرسانی جدید برای کلیه کاربران ویندوز 7 و Windows Server 2008 R2 SP1 عرضه شده است.

آپدیت جدید با شماره ساخت KB4539602 همراه است و مشکل به وجود آمده در زمینه والپیپر ویندوز 7 را به صورت کامل حل می‌کند.

ایراد یاد شده باعث می‌شد تا والپیپر استرچ انتخاب شده در پس زمینه به رنگ سیاه در‌آمده و به این ترتیب، جلوی خاموش (Shut Down) شدن دستگاه را می‌گرفت.

مایکروسافت توصیه کرده تا قبل از آپدیت به این نسخه، حتما نسخه‌های قبلی با شماره ساخت KB4474419 که در تاریخ 23 سپتامبر 2019 عرضه شد را روی دستگاه خود نصب کرده سپس اقدام به بروزرسانی کنید. اگر از طریق آپدیت رسمی ویندوز اقدام کنید، به صورت خودکار موارد یاد شده روی دستگاه شما نصب می‌شود.

image

همچنین Servicing Stack Update اخیر با شماره ساخت KB4490628 که در تاریخ 12 مارچ 2019 عرضه شده نیز باید روی کامپیوتر یا لپتاپ شما نصب شده باشد.

مجددا تأکید می‌کنیم که اگر از آپدیت رسمی و خودکار ویندوز استفاده می‌کنید، این عملیات به صورت اتوماتیک روی دستگاه شما انجام خواهد شد و نیاز به انجام هیچ کار دیگری نیست. اما اگر بروزرسانی‌های ویندوز را به صورت دستی روی سیستم خود نصب می‌کنید، باید مراحل یاد شده را ابتدا طی کنید و سپس دستگاه خود را به آخرین نسخه آپدیت کنید.

آیا شما هم با مشکل سیاه شدن والپیپر در ویندوز 7 روبرو شده‌اید؟ آیا آپدیت اخیر مشکل شما را حل کرده است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۴۰۰/۷/۱۶
خوب است