خانهاخبار
شیائومی Mi 10 Pro با 8 گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

شیائومی Mi 10 Pro با 8 گیگابایت رم در گیک‌بنچ رویت شد

پایگاه داده سرویس بنچمارک گیک‌بنچ از ثبت گوشی جدید شیائومی Mi 10 Pro خبر داده و رمی 8 گیگابایتی را برای آن ثبت کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

شیائومی بالاخره اعلام کرد که گوشی هوشمند Mi 10 5G را ۲۴ بهمن از طریق مراسمی اینترنتی در چین معرفی خواهد کرد. این سری قرار است رسما در تاریخ ۴ اسفند در اسپانیا معرفی شود. اکنون اطلاعات مربوط به Mi 10 Pro در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده که در ادامه می‌توانید نتیجه آن را ببینید.

گیک‌بنچ می‌گوید این دستگاه که به‌تازگی در بنچمارک آن‌ها ظاهر شده ۸ گیگابایت رم دارد. انتظار می‌رود که Mi 10 Pro به صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار بیاید و پوسته MIUI 11 داشته باشد. نام پردازنده دستگاه در این‌جا مشخص نشده، اما به احتمال زیاد باید مثل Mi 10 5G منتظر چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ باشیم.

image

در بخش طراحی، با توجه به تصاویر افشایی انتظار داریم که Mi 10 Pro نمایشگری با لبه‌های خمیده و دوربین سلفی حفره‌ای داشته باشد. اطراف این نمایشگر حاشیه‌های بسیار کمی وجود دارد و زیر آن حسگری قرار گرفته که برای تشخیص اثر انگشت به کار می‌رود.

از دیگر مشخصات سری می ۱۰ می‌توانیم به رم LPPDR5 و وای فای ۶ اشاره کنیم. می ۱۰ پرو احتمالا شارژ سریع ۶۶ واتی خواهد داشت در حالی که مدل عادی می ۱۰ با شارژ سریع ۳۰ واتی به بازار خواهد آمد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)