خانهاخبار
گوشی اوپو Reno 3 Vitality Edition معرفی شد

گوشی اوپو Reno 3 Vitality Edition معرفی شد

اوپو Reno 3 Vitality Edition از راه رسید. این گوشی هوشمند 5G به چیپست اسنپدراگون 765 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۱

شرکت اوپو به تازگی از یک گوشی میان رده 5G به نام اوپو Reno 3 Vitality Edition رونمایی کرده است. این دستگاه که در حقیقت اوپو رینو 3 5G محسوب می‌شود، برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 765 استفاده می‌کند و خبری از پردازنده اسنپدراگون 765G نیست. دوربین اصلی این دستگاه از سنسور 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. در حال حاضر می‌توان این اسمارت فون را به صورت آنلاین پیش خرید کرد.

گوشی اوپو Reno 3 Vitality Edition دارای طراحی مشابه با اوپو Reno 3 5G است. این گوشی هوشمند از صفحه نمایش مسطح بهره می‌برد و دارای پنل پشتی خمیده است. کاربران می‌توانند این دستگاه را در سه رنگ شامل Streamer Gold، Moon Night Black و Sky Mirror White سفارش دهند. ضخامت این محصول اوپو برابر با 7.96 میلی‌متر بوده و وزن آن به 180 گرم می‌رسد. پنل جلویی اوپو Reno 3 Vitality Edition یک صفحه نمایش 6.4 اینچی OLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 20:9 را میزبانی می‌کند که در بخش بالایی آن، برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. اوپو خبر از استفاده از نسل سوم سنسور اثر انگشت را در این دستگاه داده است.

image

قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست کوالکام اسنپدراگون 765 5G تامین می‌شود که آن را 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 همراهی می‌کند. روی پنل پشتی گوشی اوپو Reno 3 Vitality Edition شاهد حضور دوربین اصلی چهارگانه هستیم. سنسور اصلی این دوربین 48 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 است. سنسور 2 مگاپیکسلی سیاه و سفید، سنسور 2 مگاپیکسلی پرتره و سنسور 2 مگاپیکسلی اولترا واید سایر سنسورهای دوربین را تشکیل می‌دهند. کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 32 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کنند.

گوشی اوپو Reno 3 Vitality Edition دارای ColorOS بوده و از ویژگی‌هایی مانند Link Boost 2.0، Hyper Boost، OPPO Wallet و OPPO Cloud Service بهره می‌برد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 4025 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع VOOC 4.0 با توان 30 وات است. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به تراشه NFC، بلوتوث 5.0 و پورت USB Type-C اشاره کرد. در حال حاضر می‌توان با پرداخت مبلغ 2999 یوان این گوشی هوشمند را پیش خرید کرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)