خانهاخبار
مشخصات Realme X50 Pro 5G توسط مدیران شرکت اعلام شد

مشخصات Realme X50 Pro 5G توسط مدیران شرکت اعلام شد

مدیر بازاریابی شرکت Realme با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو از بخشی از مشخصات گوشی پرچمدار Realme X50 Pro 5G پرده‌برداری کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

شرکت Realme اول اسفند در کنگره جهانی موبایل حاضر خواهد شد تا از پرچمدار 5G جدید خود رونمایی کند. این دستگاه Realme X50 Pro 5G نام دارد و حالا مسئولان شرکت اطلاعات تازه‌ای را درباره آن به اشتراک گذاشته‌اند.

شو چی، مدیر بازاریابی ریلمی، در شبکه اجتماعی چینی ویبو با انتشار اسکرین شاتی از صفحه About Phone این گوشی هوشمند بخشی از مشخصات آن را تایید کرد. موبایل Realme X50 Pro 5G با شماره مدل RMX2071 از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می‌کند و به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۰ دارد. این گوشی همراه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به بازار می‌آید.

پرچمدار 5G ریلمی NFC دارد و از دو سیم کارت بهره می‌برد، اما هنوز معلوم نیست که از کارت حافظه هم پشتیبانی خواهد کرد یا نه. چون از زمان معرفی Realme X2 Pro هنوز موبایلی از سوی این شرکت با پشتیبانی از کارت حافظه معرفی نشده است.

اسکرین شاتی که توسط مدیر بازاریابی ریلمی به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که X50 Pro 5G در گوشه سمت چپ خود حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دارد. همچنین گفته شده که رزولوشن این دستگاه +FHD خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، ریلمی در MWC 2020 علاوه بر X50 Pro 5G از اولین تلویزیون هوشمند خود نیز رونمایی خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که با نزدیک‌تر شدن به زمان این رویداد اطلاعات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)