خانهاخبار
قسمت جدید و ویژه سریال Friends برای HBO Max تولید می‌شود

قسمت جدید و ویژه سریال Friends برای HBO Max تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری ددلاین، بازیگران اصلی سریال Friends با سرویس استریم HBO Max به توافق رسیده‌اند تا به مناسبت راه‌اندازی این سرویس گرد هم آمده و قسمتی جدید و یک ساعته بسازند.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

بعد از گذشت چند ماه از انتشار شایعات مربوط به گردهمایی مجدد بازیگران سریال Friends برای تولید قسمتی ویژه، حالا خبرگزاری ددلاین می‌گوید قرارداد ساخت این قسمت در حال نهایی شدن است. همان طور که انتظار می‌رفت، مذاکرات لازم برای کنار هم آوردن مجدد بازیگران Friends کار فوق‌العاده دشواری بوده، ولی ددلاین مدعی است که هر شش بازیگر اصلی این سریال با وارنر براس به توافق رسیده‌اند تا قسمتی یک ساعته برای این مجموعه پرطرفدار بسازند و آن را همزمان با راه‌اندازی سرویس استریم HBO Max به نمایش درآورند.

با وجود این که هیچ کدام از طرفین این قرارداد فعلا از توافق خود حرفی نزده‌اند، اما ددلاین می‌گوید ستارگان سریال چیزی حدود ۳ تا ۴ میلیون دلار بابت این پروژه دریافت خواهند کرد. بنابراین برای بازگرداندن جنیفر انیستون در نقش ریچل، کورتنی کاکس در نقش مانیکا، لیزا کودرو در نقش فیبی، دیوید شوایمر در نقش راس، مت لابلانک در نقش جویی و متیو پری در نقش چندلر چیزی حدود ۲۰ میلیون دلار هزینه شده است.

شایعات مربوط به تولید این قسمت جدید از پاییز امسال آغاز شد، اما به دنبال عدم توانایی وارنر براس در تامین نیازهای بازیگران مذاکرات این پروژه به حالت تعلیق درآمد. نهایتا طرفین در ماه ژانویه مجددا دیدار کرده و بالاخره توانستند بر سر مفاد قرارداد خود توافق کنند. متیو پری نیز چند روز پیش در توئیت مرموزی نوشت «اخبار بزرگی در راه است» تا احتمالا به همین اتفاق اشاره داشته باشد.

مارتا کافمن و دیوید کرین، تولیدکنندگان سریال Friends، قبلا تصریح کرده بودند که تمایلی به ساخت دنباله این سریال یا ریبوت آن ندارند، اما انتظار می‌رود که آن‌ها در تولید این قسمت ویژه همکاری داشته باشند. شرکت AT&T مالک تایم وارنر و شبکه HBO حق پخش انحصاری تمام فصول سریال Friends را به ارزش ۴۲۵ میلیون دلار در اختیار گرفته و این قسمت ویژه می‌تواند توجه مخاطبان را دوباره به سمت این سریال جلب کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)