خانهاخبار
تاریخ معرفی آیفون 9 (نسخه دوم آیفون SE) مشخص شد

تاریخ معرفی آیفون 9 (نسخه دوم آیفون SE) مشخص شد

اولین نسخه آیفون اس ای اپل در سال 2016 معرفی شد و حالا به نظر می‌رسد که اپل به دنبال عرضه دومین نسخه آن است.
۱۳۹۸/۱۱/۲۰

همان طور که استحضار دارید، آیفون SE اپل از جمله محصولات پر فروش و پرطرفدار این کمپانی به حساب می‌آید. این گوشی هوشمند در سال 2016 به دنیای تکنولوژی معرفی شد و از یک سال بعد، یعنی از سال 2017 زمزمه‌هایی مبنی بر عرضه دومین نسخه این محصول پر طرفدار و پر فروش به گوش رسیده است.

اخیرا حرف و حدیث‌ها پیرامون iPhone SE 2 بسیار بالا گرفته و شایعاتی پیرامون مشخصات سخت‌افزاری و زمان عرضه آن به گوش می‌رسد. برخی پیش بینی‌ها حاکی از آن بود که در سه ماهه اول سال 2020، شاهد عرضه آن خواهیم بود. اما امروز در رسانه‌های خبری، تاریخ دیگری برای رونمایی از آن مشخص شد که البته در حد شایعه است.

ایوان بلس، فرد مشهور در زمینه افشای اسرار شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، اخیرا در توییتی جدید به این موضوع اشاره کرده است که اهالی کوپرتینو در حال آماده‌سازی برای معرفی آیفون اس ای 2 در نیمه اول یا دوم ماه مارچ هستند. نظرات مختلفی در مورد نحوه نام‌گذاری این محصول وجود دارد. برخی بر این باور هستند که اپل نام آیفون 9 را برای آن در نظر خواهد گرفت و بعضی دیگر، به نام آیفون SE 2 اشاره می‌کنند.

رندرهای CAD این محصول، چندی است که در رسانه‌های خبری منتشر شده و مطمئنا تا به حال، آن را با چشمان خود دیده‌اید:

image

 

بسیاری از شایعات حاکی از آن است که آیفون 9، با طراحی شبیه به آیفون 8، با حاشیه‌های زیاد در اطراف نمایشگر و دکمه هوم فیزیکی که به سنسور تاچ آیدی نیز مجهز است، همراه خواهد بود. اما برخی پیش بینی‌های دیگر حکایت از وجود فیس آیدی در این محصول دارد. لذا باید منتظر بمانیم و ببینیم که سرانجام، چه سرنوشتی در انتظار این گوشی هوشمند خواهد بود.

گفته می‌شود که آیفون 9 به پردازنده A13 اپل مجهز خواهد بود، چیپستی که همراه با معرفی آیفون 11 روی گوشی‌های هوشمند اپل قرار گرفت. رم 3 گیگابایتی (یک گیگابایت کمتر از آیفون 11)، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و یک دوربین در پشت بدنه، از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری آن به حساب می‌آید. رنگ بندی آن نیز به صورت خاکستری فضایی، نقره‌ای و قرمز خواهد بود. یکی از تحلیل‌گران بر این باور است که این محصول، با قیمت 399 در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)