خانهاخبار
وان پلاس 8 و 8 پرو احتمالا زودتر از موعد معرفی می‌شوند

وان پلاس 8 و 8 پرو احتمالا زودتر از موعد معرفی می‌شوند

افشاگر معروف توئیتری اخیرا در مطلبی اعلام کرده که وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو امسال نه در ماه مه بلکه در زمانی نزدیک‌تر از بازه زمانی همیشگی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

در حالی که این روزها همه جا صحبت از سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ است، سایر برندها به سختی می‌توانند توجه کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کنند. اما به‌تازگی افشاگر معروف توئیتری، ایشان آگاروال، مطلبی را در خصوص وان پلاس منتشر کرده که توانسته جذابیت زیادی برای علاقه‌مندان دنیای موبایل داشته باشد.

ایشان آگاروال در توئیت اخیر خود می‌گوید امسال این احتمال وجود دارد که سری بعدی گوشی‌های وان پلاس زودتر از موعد همیشگی، که ماه مه بود، راهی بازار شود. او می‌گوید در سال ۲۰۲۰ احتمالا وان پلاس ۸ و ۸ پرو را در ماه مارس خواهیم دید. البته تاریخ دقیق رونمایی از این دو دستگاه هنوز مشخص نشده، ولی این افشاگر ظاهرا اطمینان دارد که اواخر مارس یا اوایل آوریل زمان مناسبی برای رونمایی از پرچمداران جدید وان پلاس است.

پیش‌تر گفته شده بود که سری وان پلاس ۸ ممکن است در ماه فوریه معرفی شود، اما در ادامه اکانت OnLeaks اظهار داشت که به خاطر شیوع ویروس کرونا این برنامه زمانی به تعویق افتاده است. ویروس کرونا در حال حاضر تولید بسیاری از محصولات بازار را به مشکل مواجه کرده و این احتمال وجود دارد که خیلی از دستگاه‌ها دیرتر از موعد مقرر عرضه شوند.

اکنون اگرچه هنوز مشخص نیست که سری وان پلاس ۸ بالاخره چه زمانی معرفی خواهد شد، اما با توجه به این که شایعات مربوط به آن امسال خیلی زودتر به اینترنت راه پیدا کرده، این احتمال منطقی به نظر می‌رسد که وان پلاس پرچمداران آتی خود را زودتر روانه بازار کند.

ایشان آگاروال در بخش دیگری از مطلب جدید خود متذکر شده که موبایل‌های جدید این شرکت امسال رنگ سبز نیز خواهند داشت. این مسئله با توجه به رنگ‌های محدود و تقریبا ثابت سری گوشی‌های وان پلاس کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما باید صبر کنیم تا ببینیم در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.

گفته می‌شود که وان پلاس ۸ نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت و از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد. شایعه شده که مدل پرو این خانواده شارژ بیسیم هم خواهد داشت.

با توجه به این که گوشی‌های وان پلاس هر سال قابلیت‌های پریمیوم بیشتری پیدا می‌کنند، به نظر می‌رسد که این شرکت خیلی زود می‌تواند وارد رقابت مستقیم با محصولاتی مثل سری گلکسی اس سامسونگ شود. با این حال، آن‌ها برای رقابت با بزرگانی نظیر سامسونگ نیاز به صرف مبالغ زیادی در بخش بازاریابی دارند. در عین حال، وان پلاس همواره یکی از بهترین سازندگان گوشی‌های اندرویدی است که محصولاتی با قیمت مناسب و سخت‌افزار باکیفیت تولید می‌کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)