خانهاخبار
عرضه محصولی جذاب از هوآوی به مناسبت ولنتاین!

عرضه محصولی جذاب از هوآوی به مناسبت ولنتاین!

همزمان با نزدیک شدن به روز ولنتاین، هوآوی از محصولی زیبا به مناسبت این روز رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

همان طور که می‌دانید، چهاردهم فوریه مصادف با بیست و پنجم بهمن ماه، به نام روز ولنتاین نامگذاری شده است. کمپانی چینی هوآوی به مناسبت این روز، از نسخه قرمز رنگ FreeBuds 3، هدفون بی سیم خود رونمایی کرده است.

این هدفون به خودی خود، محصولی جدید به حساب نمی‌آید و اواخر سال گذشته، شاهد رونمایی از آن بودیم. در بررسی‌های اولیه، فری بادز 3 هوآوی محصولی شگفت انگیز و در نوع خود، مقرون به صرفه به حساب آمد. تا به این لحظه، این هدفون بی سیم در دو رنگ سیاه و سفید در دسترس بود، اما حالا به مناسبت ولنتاین شاهد عرضه رنگ قرمز آن هستیم.

هوآوی معتقد است که این رنگ، کاربران را به خود جذب کرده و سبب نزدیکی آنها به یکدیگر می‌شود! همان طور که می‌دانید، رنگ قرمز مخصوص ولنتاین است و عشق و محبت را با خود به همراه می‌آورد.

در حالی که رنگ قرمز FreeBuds 3 در دسترس قرار گرفته است، اما افرادی که در کشور آمریکا زندگی می‌کنند، به صورت رسمی یا از طریق وب‌سایت هوآوی قادر به خرید آن نخواهند بود.

دلیل چنین موضوعی را می‌توان تحریم‌هایی که دونالد ترامپ علیه این کمپانی چینی وضع کرد، دانست. رنگ قرمز فری بادز 3 مانند مدل‌های پیشین، با همان قیمت 179 یوآنی ارزش گذاری شده است.  البته بسته به فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید، ممکن است برخی از آنها با قیمتی پایین‌تر از مبلغ اشاره شده، این محصول را به فروش برسانند.

image

اگر در کشور آمریکا زندگی ‌می‌کنید و نسبت به خرید نسخه قرمز رنگ FreeBuds 3 تمایل دارید، می‌توانید این محصول را در فروشگاه‌هایی مانند eBay پیدا کنید.

مطمئنا رنگ قرمز این محصول به اندازه کافی جذاب است، اما به عنوان یکی دیگر از شگفت انگز ترین قابلیت‌های آن، می‌توان به ویژگی ANC یا همان سیستم حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) اشاره کرد.

به گفته مسئولان هوآوی، فری بادز 3 را می‌توان اولین محصولی دانست که از طراحی باز برخوردار بوده و به ANC مجهز است. همین موضوع باعث شده تا FreeBuds 3 در مقایسه با رقبای خود، از اهمیت بالاتری برخوردار باشد.

کیفیت صدای فری بادز 3 بسیار بالا و در حد مطلوبی است و محصولی با این کیفیت و قیمت یاد شده، مطمئنا از ارزش خرید بالایی برخوردار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)