خانهاخبار
گوشی ریلمی C3 با قیمت 98 دلار معرفی شد

گوشی ریلمی C3 با قیمت 98 دلار معرفی شد

شرکت ریلمی از جدیدترین گوشی پایین رده خود رونمایی کرد. ریلمی C3 به نمایشگر 6.5 اینچی و پردازنده هلیو G70 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۹

گوشی اقتصادی ریلمی سی 3 در کشور هند به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود از چیپست مدیاتک هلیو G70 استفاده می‌کند. این پردازنده جدید در زمینه اجرای بازی‌ها عملکرد مناسبی از خود نشان می‌دهد. گوشی هوشمند جدید ریلمی به صورت پیش فرض دارای رابط کاربری Realme UI است. این دستگاه در مقایسه با نسل گذشته خود، Realme C2 به نمایشگر بزرگتر و باتری با ظرفیت بالاتر مجهز شده است. ریلمی این محصول خود را با قیمت 98 دلار در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

گوشی ریلمی C3 به صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD مجهز شده است که در بالای آن یک برش قطره‌ای به چشم می‌خورد. رزولوشن این نمایشگر برابر با اچ دی پلاس بوده و نسبت تصویر آن برابر با 20:9 است. بر اساس اعلام ریلمی، نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه اقتصادی به 89.8 درصد می‌رسد. پنل پشتی این گوشی هوشمند از طراحی زیبایی بهره می‌برد. گوشی Realme C3 به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 10 به همراه جدیدترین رابط کاربری ریلمی که نسخه سفارشی شده ColorOS 7 است، بهره می‌برد. این رابط کاربری ویژگی‌های جدیدی مانند انیمیشن‌های جذاب سیستمی، حالت فوکوس، ژست‌های هوشمند و محافظت از اطلاعات شخصی را به این گوشی اقتصادی اضافه می‌کند.

قدرت این اسمارت فون توسط چیپست مدیاتک هلیو G70 با لیتوگرافی 12 نانومتری تامین می‌شود که فرکانس هسته‌های پردازشی آن روی 2.0 گیگاهرتز تنظیم شده است. این چیپست از پردازنده گرافیکی ARM G52 بهره می‌برد. این پردازنده حداکثر توسط 4 گیگابایت رم LDDR4x و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این دستگاه از درگاه کارت حافظه بهره می‌برد. روی پنل پشتی ریلمی C3 دوربین اصلی دوگانه به چشم می‌خورد که برای آن هوش مصنوعی درنظر گرفته شده است. سنسور اصلی این دوربین 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 بوده و سنسور دوم، 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق با دریچه دیافراگم f/2.4 است.

image

کاربران برای ثبت تصاویر سلفی خود باید از یک سنسور 5 مگاپیکسلی استفاده کنند. ریلمی برای دوربین این دستگاه حالت‌های مختلفی را درنظر گرفته که می‌توان به فوکوس خودکار تشخیص فاز سریع، سلفی پانوراما، HDR، ضبط ویدیو اسلوموشن، پرتره با هوش مصنوعی و Panoselfie اشاره کرد. انرژی این گوشی هوشمند توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که البته از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از تکنولوژی شارژ معکوس است. این دستگاه فاقد سنسور اثر انگشت بوده؛ بنابراین برای آنلاک آن باید از چهره خود استفاده کنید. از سایر مشخصات ریلمی C3 می‌توان به 4G VoLTE دوگانه، وای فای، بلوتوث 5.0، GPS، پورت microUSB 2.0 و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

ریلمی C3 در دو نسخه وارد بازار می‌شود. یکی از آن‌ها دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بوده و دیگری از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. قیمت این محصولات به ترتیب برابر با 98 و 112 دلار است. خریداران می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی و قرمز سفارش دهند. فروش این گوشی هوشمند Realme از تاریخ 14 فوریه در کشور هند شروع خواهد شد و ابتدا توسط Flipkart و وب‌سایت ریلمی به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

امیر

۱۳۹۹/۱۰/۳
نمیدونم

sina

۱۳۹۹/۸/۲۵
تو ایران هست الان؟