خانهاخبار
رندرهای جدید موتو G8، موتو G8 پاور و موتو G8 استایلوس منتشر شد

رندرهای جدید موتو G8، موتو G8 پاور و موتو G8 استایلوس منتشر شد

افشاگر معروف ایوان بلس به‌تازگی رندرهای جدیدی از سه گوشی موردانتظار موتورولا یعنی موتو G8، موتو G8 پاور و موتو G8 استایلوس را منتشر کرده که در ادامه آن‌ها را با هم می‌بینیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

خط تولید گوشی‌های اقتصادی موتورولا موتو G7 پارسال بیشتر از هر خط تولید دیگری، البته به جز موتورولا ریزر، درآمد داشت. یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این سری موتو G7 پاور بود که مشخصات آن خود گویای چرایی این محبوبیت است: باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ باعث می‌شد این گوشی با یک بار شارژ بتواند تا سه روز دوام بیاورد.

به دنبال رندرهایی که چند روز پیش از موتو G8 منتشر شده بود، حالا افشاگر معروف ایوان بلس رندرهای تازه‌ای را از موتو G8، موتو G8 پاور و موتو G8 استایلوس منتشر کرده است. بگذارید کار را با دستگاه سوم شروع کنیم. موتو G8 استایلوس نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +FHD خواهد داشت. این گوشی از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده خواهد کرد. رندر این گوشی نشان می‌دهد که دوربینی سه‌گانه شامل لنزهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو روی این گوشی تعبیه شده است. در بخش دوربین سلفی هم سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی قرار گرفته. تمام این مجموعه انرژی خود را از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند.

در جایگاه بعدی موتو G8 معمولی وجود دارد که از نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD و نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ استفاده می‌کند. اگرچه این دستگاه موبایلی باریک و بلند خواهد بود، اما ابعاد آن مثل موتورولا وان ویژن نیست که از نمایشگری سینمایی بهره می‌برد. موتور محرک این گوشی اسنپدراگون ۶۶۵ است که همراه با ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. این گوشی هم دوربینی سه‌گانه شامل یک ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۲ مگاپیکسلی ماکرو دارد. در جلوی این دستگاه حفره‌ای قرار گرفته که میزبان یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است. موتو G8 عادی هم از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

در خصوص موتو G8 پاور، شایعات حاکی از آن است که این دستگاه نمایشگری ۶.۳۶ اینچی دارد و از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ بهره می‌برد. موتو G8 پاور ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. دوربین عقب این گوشی سه‌گانه و شامل لنزهای ۱۶ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. این تلفن هوشمند از یک باتری بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

هر سه گوشی جدید موتورولا به حسگر اثر انگشت فیزیکی مجهز هستند که زیر لوگوی موتورولا در قاب عقب آن‌ها تعبیه شده است. این دستگاه‌ها به صورت پیش‌فرض اندروید ۱۰ دارند و با توجه به نمایش تاریخ ۳ آوریل در لاک اسکرین آن‌ها می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ۱۵ فروردین معرفی شوند. اما از سوی دیگر، چون موتورولا قرار است به کنگره جهانی موبایل بیاید، این احتمال وجود دارد که محصولات بالا در این رویداد معرفی شوند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)