خانهاخبار
تصاویر زنده جدیدی از شیائومی Mi 10 لو رفت

تصاویر زنده جدیدی از شیائومی Mi 10 لو رفت

شیائومی Mi 10 تا چند روز دیگر رسما معرفی می‌شود، اما حالا تصاویر زنده جدیدی از این گوشی هوشمند منتشر شده تا نگاه دقیق‌تری به طراحی پرچمدار آتی شیائومی داشته باشیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۸

بالاخره اولین تصاویر زنده واقعی از سری می ۱۰ شیائومی منتشر شد تا نگاه نزدیک‌تری به این محصولات داشته باشیم. این تصاویر با عکس‌هایی که قبلا منتشر شده و جلو و عقب می ۱۰ را با خمیدگی نشان داده بود مطابقت دارد. بر اساس تصاویر ارسال‌شده در شبکه اجتماعی ویبو، شیائومی می ۱۰ پرو دارای طراحی خاصی است که هر چهار طرف آن خمیدگی دارد. در حال حاضر حاشیه‌های بسیار کمی اطراف نمایشگر این گوشی دیده می‌شود ولی متاسفانه با توجه به وضوح تصویر نمی‌توانیم راجع به سایر جنبه‌های طراحی این گوشی اظهارنظر دقیقی داشته باشیم. 

image
image

آن طور که از تصاویر موجود بر می‌آید در گوشه سمت چپ این گوشی حفره‌ای برای دوربین سلفی قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، شیائومی می ۱۰ پرو از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده خواهد کرد و پنل نمایش آن حداکثر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی خواهد داشت.

image
image

از دیگر نکات جالب توجه این گوشی دوربین چهارگانه آن است که لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. این اولین باری نیست که شیائومی از موبایلی با این سنسور استفاده می‌کند، چون آن‌ها پیش‌تر در شیائومی می نوت ۱۰ و می میکس آلفا نیز از سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده کرده بودند. بر اساس اطلاعات به دست آمده از مجوزهای این سری، می ۱۰ شیائومی باید از شارژر ۶۶ واتی پشتیبانی کند، اما در تصاویر جدید شارژری ۶۵ واتی دیده می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، پیش‌خرید می ۱۰ پرو از ۲۴ بهمن آغاز خواهد شد و عرضه عمومی آن از ۲۹ بهمن انجام می‌پذیرد. شایعات حاکی از آن است که مراسم رونمایی از سری می ۱۰ شیائومی ممکن است به خاطر شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین برگزار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Mohammad13759

۱۳۹۸/۱۱/۱۹
سری جدید اس ۲۰ سامسونگ به گرد خاک شیائومی می۱۰ پرو 5g نمیرسه