خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی گلکسی M31 به وجود دوربین 64 مگاپیکسلی اشاره دارد

پوستر تبلیغاتی گلکسی M31 به وجود دوربین 64 مگاپیکسلی اشاره دارد

به‌تازگی پوستر تبلیغاتی جدیدی برای گلکسی M31 سامسونگ منتشر شده که در آن می‌توانیم اشاره به دوربین 64 مگاپیکسلی و باتری فوق بزرگ این تلفن هوشمند را ببینیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

سامسونگ پارسال خانواده گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود را دستخوش تغییرات عظیمی کرد تا سری جدید محصولات گلکسی A و گلکسی M را روانه بازار کند. این شرکت اخیرا دو گوشی گلکسی A51 و گلکسی A71 را معرفی کرده و حالا نوبت به عضوی از خانواده گلکسی M رسیده است. کره‌ای‌ها به‌تازگی تصویری تبلیغاتی از گلکسی M31 منتشر کرده‌اند که می‌تواند از عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه خبر دهد.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، گلکسی M31 سامسونگ دوربینی با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت. این دستگاه، همان طور که از نام آن پیداست، جانشین گلکسی M30s خواهد بود که سال گذشته میلادی در هند معرفی شد. در تصویر زیر نام گلکسی M31 و هشتگ Mega Monster را می‌بینیم که به باتری فوق بزرگ ۶ هزار میلی آمپر ساعتی این تلفن هوشمند اشاره دارد.

به جز این دو ویژگی فعلا اطلاعات موثقی درباره گلکسی M31 در دسترس نیست. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آن است که لنز ۶۴ مگاپیکسلی این دستگاه همان سنسور ایزوسل GW1 خواهد بود.

گلکسی M31 اخیرا مجوز بلوتوث و وای فای خود را دریافت کرده و مشخص شده بود که به صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ استفاده می‌کند. طبق شایعات، این موبایل دوربینی چهارگانه خواهد داشت که به جز دوربین اصلی بقیه احتمالا لنزهای فوق عریض، تشخیص عمق و ماکرو خواهند بود.

گفته می‌شود که گلکسی M31 از چیپست نسل قبلی خود یعنی همان اگزینوس ۹۶۱۱ استفاده می‌کند. این تلفن احتمالا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. با توجه به این که نباید زمان زیادی تا معرفی گلکسی M31 باقی مانده باشد، انتظار داریم که در روزها و هفته‌های آتی اخبار بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)