خانهاخبار
مقایسه مشخصات گلکسی باد پلاس با گلکسی باد نسل اول

مقایسه مشخصات گلکسی باد پلاس با گلکسی باد نسل اول

افشاگر معروف ایوان بلس اخیرا در پستی به مقایسه جامع مشخصات گلکسی باد پلاس با گلکسی باد نسل اول پرداخته است. در این مطلب ویژگی‌های این دو هدست بیسیم را مقایسه می‌کنیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۷

در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره گلکسی باد پلاس منتشر شده و اطلاعات مختلفی را در خصوص مشخصات، طراحی و قیمت آن فاش کرده است. حالا افشاگر معروف ایوان بلس به سراغ مقایسه این ایرباد بیسیم با نسل قبلی گلکسی باد رفته است. بلس در پست جدید خود مقایسه جامعی میان گلکسی باد و گلکسی باد پلاس داشته تا بهتر بتوانیم پیشرفت‌های این دستگاه را مشاهده کنیم.

یکی از ویژگی‌های جذاب گلکسی باد پلاس این است که با ۳ دقیقه شارژ کردن آن می‌توانید ۱ ساعت موسیقی گوش کنید. قبلا در گلکسی باد با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانستید ۱۰۰ دقیقه پخش موسیقی داشته باشید. علاوه بر این، عمر باتری دستگاه تقریبا دو برابر شده و حالا خود گوشی‌ها ۱۱ ساعت و کیس شارژر آن‌ها ۲۲ ساعت به شما سرویس‌دهی می‌کنند (در حالی که گلکسی باد نسل اول فقط حدود ۶ و ۱۳ ساعت شارژردهی داشت).

از دیگر قابلیت‌های قابل توجه گلکسی باد پلاس می‌توانیم به امکان فعال‌سازی اسپاتیفای از طریق تاچ‌پد دستگاه اشاره کنیم. این هدست بیسیم همچنین یک میکروفن خارجی اضافه دارد و از iOS پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید گلکسی باد مجهز به سیستم صوتی پویای دوطرفه است و می‌تواند ارتباطات بلوتوث چندگانه داشته باشد.

ایوان بلس می‌گوید گلکسی باد پلاس با قیمت ۱۴۹ دلار به بازار می‌آید که این رقم با شایعات قبلی مطابق است. با این حساب، نسل دوم ایرباد بیسیم سامسونگ فقط ۲۰ دلار گران‌تر از نسل اول آن خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)