خانهاخبار
تصویر زنده جدید هوآوی P40 پرو موبایلی تقریبا بی‌حاشیه را نشان می‌دهد

تصویر زنده جدید هوآوی P40 پرو موبایلی تقریبا بی‌حاشیه را نشان می‌دهد

عکس تازه‌ای که ساعاتی پیش در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده و منتسب به هوآوی P40 پرو است، دستگاهی را نشان می‌دهد که تقریبا هیچ حاشیه‌ای در کنار نمایشگر آن دیده نمی‌شود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

اخیرا اطلاعات زیادی درباره هوآوی P40 پرو منتشر شده است، اما ساعاتی پیش تصویری منتسب به این گوشی به سطح اینترنت راه پیدا کرد که احتمالا دقیق‌ترین و نزدیک‌ترین نمای ممکن را از پرچمدار بعدی هوآوی به ما نشان می‌دهد. در این تصویر زنده برخلاف تصاویر قبلی اثری از کیس‌های بزرگ دیده نمی‌شود.

این عکس که توسط کاربری در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده دستگاهی را نشان می‌دهد که در سمت چپ و راست آن هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود و حاشیه‌های بالا و پایین آن هم به سختی پیداست. با این حساب، هوآوی پی ۴۰ پرو می‌تواند در نوع خود نسبت صفحه به بدنه بی‌نظیری داشته باشد.

نمایشگر این گوشی در دو طرف چپ و راستش خمیدگی‌های واضحی دارد که وجود آن‌ها از قبل پیش‌بینی شده بود. در گوشه بالای سمت چپ پنل هم حفره‌ای کشیده دیده می‌شود که میزبان دوربین سلفی پی ۴۰ پرو است.

با توجه به که این هنوز حدود یک ماه و نیم تا زمان رونمایی از سری پی ۴۰ باقی مانده، بهتر است تصویر زیر را قطعی تلقی نکنیم و منتظر اخبار و اطلاعات بیشتر درباره این دستگاه بمانیم. منتها باید یادآور شویم که این شرکت قبلا گفته بود سری پی ۴۰ آن‌ها طراحی خاصی دارد که پیش‌تر مشاهده نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)