خانهاخبار
شواهد جدید وجود دوربین 108 مگاپیکلی را در سری شیائومی Mi 10 تایید می‌کند

شواهد جدید وجود دوربین 108 مگاپیکلی را در سری شیائومی Mi 10 تایید می‌کند

وب‌سایت XDA Developers اخیرا در گزارشی اعلام کرده دلایلی وجود دارد که ثابت می‌کند سری Mi 10 شیائومی دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد داشت.
۱۳۹۸/۱۱/۱۶

شیائومی احتمالا هفته آینده از سری می ۱۰ خود رونمایی خواهد کرد. این سری شامل دو گوشی می ۱۰ و می ۱۰ پرو است که هر دو به لطف برخورداری از اسنپدراگون ۸۶۵ از فناوری 5G پشتیبانی خواهند کرد. پیش‌تر در شایعات آمده بود که خانواده می ۱۰ از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. حالا وب‌سایت XDA Developers در گزارشی گفته دلایلی وجود دارد که نشان می‌دهد این دو گوشی دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارند.

شیائومی در ماه نوامبر امسال گوشی هوشمند Mi CC9 Pro را روانه بازار کرد که دوربین پنج‌گانه‌ای با لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی داشت. این گوشی در برخی بازارها با نام شیائومی می نوت ۱۰ به بازار آمد. این شرکت قبل از عرضه Mi CC9 Pro گفته بود که آن‌ها می‌خواهند چهار گوشی با اسم رمزهای Umi, Draco, Tucana و Cmi را با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی روانه بازار کنند. اسامی مذکور از طریق کدهای اپلیکیشن Mi Gallery شیائومی تایید شده بود.

کمی بعد معلوم شد که می نوت ۱۰ پرو همان Tucana و می میکس آلفا همان Draco است. در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم که Umi و Cmi چه گوشی‌هایی خواهند بود. اما وب‌سایت XDA مدعی است که Umi همان می ۱۰ و Cmi همان می ۱۰ پرو است. آن‌ها این اطلاعات را از فایل build.prop رابط کاربری شیائومی پیدا کرده‌اند که وجود اسنپدراگون ۸۶۵ و اندروید ۱۰ را هم در این دستگاه‌ها تایید می‌کند.

مدیرعامل شیائومی، لین بین، تایید کرده که شیائومی اولین شرکتی خواهد بود که موبایلی با اسنپدراگون ۸۶۵ روانه بازار می‌کند. سامسونگ قرار است سری گلکسی اس ۲۰ را در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی کند. با این حساب، حتی اگر شیائومی سری می ۱۰ را در تاریخ ۲۳ بهمن معرفی کند، به خاطر تفاوت زمانی بین کشورها، آن‌ها اول خواهند بود. گفته می‌شود که اگر سری می ۱۰ در تاریخ ۲۳ بهمن معرفی شود، مدل می ۱۰ در تاریخ ۲۴ بهمن و مدل می ۱۰ پرو در تاریخ ۲۹ بهمن راهی بازار خواهند شد. قیمت این دو دستگاه به ترتیب چیزی حدود ۵۰۰ و ۷۱۵ دلار خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)