خانهاخبار
لپ‌تاپ‌ها و تبلت پرچمدار جدید هوآوی در ایران معرفی شد

لپ‌تاپ‌ها و تبلت پرچمدار جدید هوآوی در ایران معرفی شد

در مراسم آنلاینی که ساعت ۲۰ روز چهارشنبه ۴ تیر ماه برگزار شد، تعدادی از محصولات جدید هوآوی در رده لپ‌تاپ و تبلت برای بازار ایران معرفی شدند. معرفی محصولات توسط امیرحسین قاسمی مدیر شبکه خرده‌فروشی هوآوی انجام شد. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا خواهیم شد.
۱۳۹۹/۴/۵
image

او در ابتدای صحبت‌هایش به شرح موقعیت کنونی هوآوی در بازار لپ‌تاپ پرداخت و گفت: «چندین سال است که شرکت هوآوی وارد حیطه ساخت کامپیوترهای شخصی شده و هر سال محصولات جدیدی را در این حیطه ارائه می‌دهد.»

جدیدتر‌ین محصول هوآوی در این رده Huawei Matebook D15 است که یک لپ‌تاپ مناسب برای کارهای روزمره و تا حدی پردازش‌های سنگین‌تر است.

image

در ادامه مشخصات بارز و قدرتمند این محصول توسط امیرحسین قاسمی بیشتر معرفی شد که در ادامه تعدادی از مهم‌ترین‌های آن آمده است. Fullview یکی از این فناوری‌ها است که به کاربر نسبت بالای صفحه‌نمایش به بدنه به میزان 87 درصد را ارائه می‌دهد. صفحه‌نمایش 15.6 اینچی با حاشیه‌هایی بسیار نازک که به میزان 5.3 میلی‌متر کاهش پیدا کرده است، بهترین کیفیت تصویری را برای تماشای ویدیو و دیگر کارها را به همراه دارد.

این لپ‌تاپ که جهت حمل و نقل آسان طراحی شده است، 1.53 کیلوگرم وزن و 16.9 میلی‌متری عرض دارد. علی‌رغم این حجم کم این لپ‌تاپ از قدرت پردازشی خوبی نیز برخوردار است. Huawei Matebook D 15 از پردازنده‌های قدرتمند شرکت‌های Intel و AMD استفاده می‌کند.

image

قابلیت دیگر این لپ تاپ  سنسور اثر انگشت است که به کاربر امکانات حفاظتی قدرتمندی را کنار راحتی کار با دستگاه ارائه می‌دهد. قابلیت دیگر لپ‌تاپ در بخش امنیت اطلاعات دوربین خاص آن است، که امکان پنهان شدن درون کیبورد را دارد.

در پایان بخش لپ‌تاپ این رویداد نیز تمام محصولات حال حاضر هوآوی معرفی شدند که علاوه بر Huawei Matebook D15، شامل دو مدل دیگر یعنی Huawei Matebook 13 و Huawei matebook X pro  نیز می‌شود.

image

 محصول دیگری که در این رونمایی ارائه شد، تبلت پرچمدار و جدید هوآوی Huawei Matepad pro بود که آخرین استاندارد‌های این شرکت در تبلت‌ها را ارائه می‌دهد. مدیر شبکه خرده‌فروشی هوآوی در بیان قابلیت‌های این تبلت به قلم نوری پیشرفته و حساس آن اشاره کرد که مانند یک قلم ظریف امکان کار و طراحی را برای کاربران مهیا می‌کند. Huawei M-Pencil طراحی شش وجهی ویژه‌ای دارد که حسی شبیه نوشتن روی کاغذ را برای کاربر تداعی می‌کند.

image

او سپس اضافه کرد: «صفحه نمایش 10.8 اینچی این تبلت با حاشیه بسیار کم 4.9 میلی‌متری تصویری عالی برای طراحی، نوشتن، فیلم دیدن و غیره مهیا کرده است. این تبلت در عین قدرتمند بودن طراحی بسیار نازکی داشته و فقط 460 گرم وزن دارد که جابه‌جایی آن را بسیار آسان می‌کند. Kirin 990 حرف آخر هوآوی در قدرت پردازش است که به عنوان پردازنده اصلی در این تبلت استفاده شده. این پردازنده به کمک واحد مخصوص پردازش هوش مصنوعی محصولی بسیار هوشمند در اختیار کاربر قرار می‌دهد.»

image

این محصول منحصر به فرد به همراه صفحه‌کلید اختصاصی آن که باید به صورت مجزا خریداری شود نیز به زودی در معرض فروش برای مخاطبان ایرانی قرار گرفته و می‌تواند رقیبی قدرتمند برای تبلت‌های سطح بالای موجود در بازار باشد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)