خانهاخبار
گلکسی زد فلیپ جانشین گلکسی فولد نیست؛ منتظر موبایل دیگری باشید

گلکسی زد فلیپ جانشین گلکسی فولد نیست؛ منتظر موبایل دیگری باشید

سامسونگ حدود یک هفته دیگر علاوه بر گلکسی اس 20 از موبایل تاشوی گلکسی زد فلیپ رونمایی می‌کند، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که این دستگاه جانشین گلکسی فولد نیست و دستگاه دیگری گلکسی فولد 2 نامیده خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۵

این طور که از شواهد پیداست سامسونگ امسال سال شلوغی را در پیش دارد. آن‌ها در ابتدای سال ۲۰۲۰ از دو گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ لایت رونمایی کردند و حدود یک هفته دیگر از سری گلکسی اس ۲۰ و گلکسی زد فلیپ پرده‌برداری می‌کنند. اکنون گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد این غول کره‌ای مشغول آماده شدن برای تولید محصولی به عنوان جانشین نسل اول گلکسی فولد است.

به گزارش وب‌سایت آلمانی گلکسی کلاب، سامسونگ به‌تازگی اسم رمز Winner 2 را برای یکی از دستگاه‌های در دست توسعه خود به کار برده است. اگر این اسم برایتان آشنا نیست باید به شما بگوییم که نسل اول گلکسی فولد از اسم رمز Winner استفاده می‌کرد. با این حساب، به احتمال زیاد می‌توانیم بگوییم که این وارث حقیقی نسل دوم گلکسی فولد خواهد بود.

البته همان طور که در خبرها آمده، گلکسی زد فلیپ با طراحی صدفی زودتر وارد بازار می‌شود، ولی آن دستگاه احتمالا جانشین گلکسی فولد نخواهد بود، چون از نظر طراحی و سخت‌افزاری تفاوت‌های زیادی با نسل اول موبایل منعطف سامسونگ دارد. با این حال، عرضه Winner 2 هم احتمالا خیلی دیر نخواهد بود و شاید تا پایان سال جاری میلادی بتوانیم آن را در بازار ببینیم.

در این گزارش گفته شده که سامسونگ دو نسخه از این گوشی تولید می‌کند که یکی از فناوری 5G پشتیبانی خواهد کرد و دیگری صرفا قادر به اتصال به شبکه‌های LTE خواهد بود. از این رو هنوز نمی‌دانیم که چیپست این دستگاه کدام تراشه است چون اگر قرار باشد از اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده شود، گلکسی فولد ۲ به نسل پنجم مجهز خواهد بود.

علاوه بر این، پرسش‌های مهمی درباره نمایشگر این دستگاه وجود دارد که بی‌پاسخ باقی مانده است. نسل اول گلکسی فولد لایه‌ای نازک و منعطف از جنس پلیمر داشت که اجازه می‌داد آن دستگاه به راحتی تا شود، اما گلکسی زد فلیپ قرار است از فناوری تازه‌ای به نام UTG استفاده کند که نوعی شیشه بسیار ظریف است.

در حال حاضر زمان زیادی تا عرضه گلکسی فولد ۲ باقی مانده اما با عبور از مراسم معرفی گلکسی زد فلیپ می‌توانیم انتظار افشای اخبار و اطلاعات بیشتری را از این دستگاه داشته باشیم. به نظر می‌رسد که سامسونگ مصرانه در پی حضور فعال در بازار گوشی‌های تاشو است و می‌خواهد خیلی زود محصولات متنوعی را در این بازار معرفی کند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)