خانهاخبار
ایموجی‌های سال 2020 معرفی شدند

ایموجی‌های سال 2020 معرفی شدند

کنسرسیوم یونیکد، نسخه سیزدهم ایموجی که در سال 2020 ارائه خواهد شد را رونمایی کرد.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴

هر سال با تغییرات اعمال شده در سیستم عامل‌ها، شاهد ارائه نسخه جدیدی از ایموجی‌ها هستیم که شکلک‌های جدیدی را با خود به همراه دارند. سال 2020 نیز از این قضیه مستثنی نیست و کنسرسیوم Unicode به تازگی از نسخه سیزدهم ایموجی رونمایی کرده است و شاهد اضافه شدن شکلک‌های جدیدی به این پکیج هستیم.

117 ایموجی جدید در این پکیج به لیست گذشته اضافه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به نینجا و چندین حیوان جدید اشاره کرد. این ایموجی‌ها در آینده نزدیک به پلتفرم‌های زیر اضافه خواهد شد:

  • iOS
  • iPadOS
  • macOS
  • Windows
  • Android

اکثر تمرکز ایموجی‌های جدید روی جنسیت کاراکترها، حیوانات و مواد غذایی بوده است. بابانوئل و مرد و زن‌هایی با تیپ و استایل‌های مختلف، از جمله تغییرات عمده و اصلی این پکیج جدید به حساب می‌آیند. چای سرد و قوری از جمله موارد مهم اضافه شده به قسمت خوراکی‌ها به حساب می‌آید و عناوینی چون خرس قطبی، گربه سیاه و ماموت نیز به قسمت حیوانات اضافه شده است.

ایموجی‌های یاد شده توسط شرکت‌هایی مانند اپل، گوگل و توییتر به کنسرسیوم Unicode پیشنهاد شده‌اند و حالا شاهد اضافه شدن آنها به این پکیج هستیم. در آینده نزدیک و با ارائه نسخه جدیدی از پلتفرم‌های یاد شده، شاهد اضافه شدن این ایموجی‌ها به آی او اس، اندروید، مک او اس و ویندوز خواهیم بود.

در تصویر زیر، می‌توانید نمونه‌ای از ایموجی‌های جدید را مشاهده کنید. نسخه نهایی هر ایموجی، بسته به پلتفرم‌های اشاره شده ممکن است کمی با تصویر زیر متفاوت باشد:

image

 

اهالی کوپرتینو معمولا در ماه سپتامبر و همزمان با ارائه نسخه جدید سیستم عامل‌های iOS، iPadOS و macOS، ایموجی‌های جدید را به محصولات خود اضافه می‌کنند. کمپانی‌های دیگر از جمله گوگل و مایکروسافت نیز در فصل پاییز، بروزرسانی‌های خود را ارائه کرده و ایموجی‌های جدید را به آنها اضافه می‌کنند.

کمپانی‌های دیگر از جمله فیس بوک و توییتر نیز پیش‌بینی می‌شود که تا پیش از پایان سال جاری میلادی، پشتیبانی از ایموجی‌های جدید را به محصولات خود اضافه نمایند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱۱/۱۵
چ کار ارزنده و با چشم اندازی!