خانهاخبار
تصویر جدیدی از کنترل سنتر ویندوز 10 منتشر شد

تصویر جدیدی از کنترل سنتر ویندوز 10 منتشر شد

مدت هاست که مسئولان مایکروسافت در حال کار روی کنترل سنتر برای ویندوز 10 هستند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴

تا به حال هیچ اثری از ویژگی کنترل سنتر روی Windows 10 به صورت رسمی در رسانه‌های خبری دیده نشده است، اما چندین و چند بار شاهد درز شایعات مختلف پیرامون آن بوده‌ایم.

اگر چه هنوز هیچ ایده‌ای در مورد چگونگی و نوع طراحی کنترل سنتر ویندوز 10 در دسترس نیست، اما امروز در توییتر شاهد تصویر جدیدی از کنترل سنتر Windows 10 بودیم. این تصویر که توسط شخصی با نام کاربری ADeltaX طراحی شده، سبک و سیاق و زبان طراحی کنترل سنتر ویندوز 10 را مشخص ساخته است. در این تصویر شاهد وجود دکمه‌هایی برای خاموش یا روشن کردن آیتم‌های مختلفی از جمله بلوتوث و وای فای هستیم. در کنار آنها، آیکون‌هایی برای نمایش باتری، تنظیمات، اسلایدر روشنایی صفحه نمایش و Groove Music نیز دیده می‌شود.

image

image

 

وی در توییت خود در کنار انتشار تصاویر کنترل سنتر ویندوز 10، اظهار کرده است که در آینده مطمئنا روی این پروژه کار کرده و آن را ببهبود خواهد بخشید، لذا این تصویر تنها طرح اولیه‌ای از Control Center ویندوز 10 خواهد بود.

متأسفانه در حال حاضر، مایکروسافت هیچ طرحی از کنترل سنتر ویندز 10 منتشر نکرده و تاریخی نیز برای عرضه آن عنوان نکرده است. لذا اهالی دنیای تکنولوژی باید چشم به این طرح‌های اولیه داشته باشند و طراحان خوش ذوق نیز در این میان، فضایی برای عرض اندام خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)