خانهاخبار
شاید شیائومی سری Mi 10 و بلک شارک 3 را به‌خاطر کرونا آنلاین معرفی کند

شاید شیائومی سری Mi 10 و بلک شارک 3 را به‌خاطر کرونا آنلاین معرفی کند

بر اساس اعلام مدیرعامل برند بلک شارک، به‌موجب شیوع ویروس کرونا و وضعیت بحرانی کشور چین، این احتمال وجود دارد که مراسم رونمایی از محصولات آتی این شرکت صرفا به صورت آنلاین برگزار شود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴

گزارش‌های مختلف نشان می‌دهد که شیائومی می‌خواهد در نیمه نخست فوریه از گوشی‌های خانواده می ۱۰ رونمایی کند. در واقع، این شرکت احتمالا می‌خواهد سری می ۱۰ را قبل از معرفی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ که در تاریخ ۲۲ بهمن معرفی می‌شود، معرفی نماید. علاوه بر این، انتظار می‌رود که بلک شارک ۳ هم به فاصله کوتاهی پس از می ۱۰ و می ۱۰ پرو راهی بازار شود.

اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و جدی‌تر شدن ابعاد این بیماری، حالا گفته شده که شرکت‌های چینی مشغول بررسی احتمال برگزاری رویدادی آنلاین برای معرفی محصولات جدید خود هستند. این احتمال از سوی مدیرعامل زیربرند بلک شارک، لو یوژو، مطرح شده است. افزون بر این، یکی از افشاگران چینی هم مدعی است که سری می ۱۰ و بلک شارک ۳ به صورت آنلاین معرفی خواهند شد.

لو یوژو می‌گوید با توجه به شرایط اضطراری ناشی از بحران ویروس کرونا در چین، به نظر می‌رسد که برگزاری کنفرانسی سنتی برای گرد هم آوردن مخاطبان و رسانه‌ها چندان منطقی نباشد. او معتقد است آن‌ها می‌توانند نشستی مطبوعاتی را به صورت آنلاین با کیفیت بالا برگزار کنند. با این حال، تاریخ دقیق رونمایی از بلک شارک ۳ هنوز مشخص نشده است.

از سوی دیگر، اکانت افشاگر Digital chat station که سابقه خوبی در زمینه افشای خبرها دارد، مدعی است که سری می ۱۰ و بلک شارک ۳ به صورت آنلاین معرفی خواهند شد. این رویکرد در صرفه‌جویی هزینه‌ها هم به شیائومی کمک خواهد کرد. اما فعلا باید صبر کنیم تا این شرکت تاریخ دقیق معرفی محصولات آتی خود را اعلام کند.

سری می ۱۰ شیائومی شامل دو گوشی می ۱۰ و می ۱۰ پرو 5G است که اولین موبایل این شرکت با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود. قدرتمندترین نسخه می ۱۰ پرو احتمالا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. سری می ۱۰ از پنل OLED استفاده می‌کند که در گوشه سمت چپ آن حفره‌ای برای دوربین سلفی تعبیه شده است. می ۱۰ پرو به احتمال زیاد از شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

بلک شارک 3 5G محصولی مخصوص گیمینگ است که از چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸۶۵ بهره می‌برد. گفته شده که این دستگاه ۱۶ گیگابایت رم دارد و از نمایشگری با رزولوشن +HD استفاده می‌کند که نرخ نوسازی آن ۱۲۰ هرتز است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)