خانهاخبار
شرکت Caviar آیفونی با طراحی سایبرتراک تسلا معرفی کرد

شرکت Caviar آیفونی با طراحی سایبرتراک تسلا معرفی کرد

شرکت روسی Caviar به‌تازگی از تلفن هوشمند رونمایی کرده که در واقع یک آیفون 11 پرو است که درون کاوری از جنس تیتانیوم و با زاویه‌های تند قرار گرفته است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۴

سال‌هاست که موبایل‌ها طراحی گرد و بی‌زاویه‌ای پیدا کرده‌اند. از زمانی که آیفون گوشی‌های مجهز به کیبوردهای فیزیکی را از بین برد، طراحی تلفن‌های همراه گرد و گردتر شد و اکنون کار به جایی رسیده که شرکت‌ها حتی پنل‌های نمایش را هم خم می‌کنند. شرکت تسلا چند ماه پیش با معرفی وانتی به نام سایبرتراک از طراحی جذابی رونمایی کرد که باعث تغییر نگرش کاربران به مقوله طراحی شد. حالا موبایلی به نمایش گذاشته شده که اگرچه دقیقا شبیه سایبرتراک تسلا نیست، اما الهاماتی از این وانت الکتریکی داشته است.

تلفن هوشمند سایبرفون که در واقع یک آیفون ۱۱ پرو معمولی درونی کاور با طراحی عجیب و غریب است، توسط شرکت روسی Caviar ساخته شده است. با توجه به قیمت گزاف ۱۵٫۸۶۰ دلاری این دستگاه بعید به نظر می‌رسد که آن را دست مصرف‌کنندگان ببینیم، اما احتمالا کانال‌های یوتیوبی به سراغ بررسی این دستگاه خواهند رفت.

image

به‌علاوه، همین که افرادی به فکر تغییر طراحی تلفن‌های هوشمند هستند به خودی خود جذاب است. در بخش جلویی این کاور قسمتی وجود دارد که نه تنها از نمایشگر دستگاه محافظت می‌کند، بلکه می‌تواند نقش استند را ایفا نماید. Caviar می‌گوید این کاور را از جنس تیتانیوم ساخته و در طراحی آن به اصول هندسی و ارگونومی توجه زیادی کرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)