خانهاخبار
گوشی Lenovo Z5 Pro GT؛ ارزان‌ترین موبایلی که اسنپدراگون 855 دارد

گوشی Lenovo Z5 Pro GT؛ ارزان‌ترین موبایلی که اسنپدراگون 855 دارد

گوشی هوشمند Lenovo Z5 Pro GT با قیمت 240 دلار ارزان‌ترین موبایلی است که در حال حاضر می‌توانید پیدا کنید. این دستگاه نمایشگری 6.39 اینچی دارد و به دوربینی دوگانه مجهز است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳

لنوو Z5 Pro GT یکی از ارزان‌ترین تلفن‌های هوشمند بازار است که از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند. چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ تراشه پرچمدار کوالکام برای موبایل‌های سال ۲۰۱۹ بود و در بسیاری از گوشی‌های قدرتمند بازار مثل سری گلکسی اس ۱۰ و نوت ۱۰، پیکسل ۴ و وان پلاس 7T به کار گرفته شد.

حالا لنوو این تلفن هوشمند را با قیمت ۲۴۱ دلار از طریق فروشگاه علی‌اکسپرس به فروش می‌رساند. با توجه به مشخصات جذاب این گوشی، بسیار بعید است که بتوانید در ازای پرداخت چنین مبلغ پایینی به چنین دستگاه پرقدرتی دست پیدا کنید. لنوو Z5 Pro GT نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع امولد، دوربینی دوگانه با لنزهای ۲۴ + ۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم کارت، دالبی اتموس و NFC دارد و طراحی آن کشویی است که دوربینی دوگانه ۱۶ + ۸ مگاپیکسلی را برای بخش سلفی در اختیارتان قرار می‌دهد. این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این گوشی با رام جهانی عرضه می‌شود و گوگل پلی دارد. رابط کاربری Z5 Pro GT نرم‌افزاری به نام ZUI 10 است که از روی اندروید ۹ پای ساخته شده است. اگر به فکر خرید موبایلی مقرون به صرفه و پرتوان هستید، Z5 Pro GT می‌توانید یکی از گزینه‌های ایده‌آل شما باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)