خانهاخبار
افشاگر نینتندو سوئیچ به جرایم خود اقرار کرد

افشاگر نینتندو سوئیچ به جرایم خود اقرار کرد

هکر شبکه نینتندو که پیش از عرضه نینتندو سوئیچ اطلاعات مربوط به این کنسول را منتشر کرده بود، حالا به جرایم خود اقرار کرده اما همچنان این احتمال وجود دارد که تا 20 سال به زندان محکوم شود.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳

بر اساس اعلام وزارت دادگستری آمریکا، یکی از شهروندان کالیفرنیا به هک سرورهای نینتندو برای سرقت فایل‌های سری این شرکت از جمله اطلاعاتی که ماه‌ها پیش از معرفی رسمی نینتندو سوئیچ دزدیده شده بود، اقرار کرده است.

به گفته وزارت دادگستری، رایان هرناندز ۲۱ ساله به همراه یک نفر دیگر، با روش فیشینگ در سال ۲۰۱۶ یکی از کارمندان نینتندو را هک کرده تا به اطلاعات محرمانه این شرکت دست پیدا کند. FBI در سال ۲۰۱۷ با هرناندز و والدین او تماس گرفت و از او خواست فعالیت‌های خود را متوقف کند. وی تایید می‌کند که او از عواقب هک‌های خود آگاه بوده است.

با این حال، او حداقل از ماه ژوئن ۲۰۱۸ تا ژوئن ۲۰۱۹ به دسترسی غیرقانونی به اطلاعات محرمانه نینتندو ادامه داده و به صورت غیرمجاز وارد چند سرور این شرکت شده تا اطلاعات سری آن‌ها را بدزدد.

هرناندز در توئیتر، دیسکورد و انجمن گفتگوی شخصی خود به صحبت درباره این هک‌ها می‌پرداخته است. او در انجمن گفتگوی خود درباره محصولات نینتندو می‌نوشته و آسیب‌پذیری‌های شبکه این شرکت را به اشتراک می‌گذاشته است. FBI در ماه ژوئن ۲۰۱۹ به خانه هرناندز می‌رود و هزاران فایل محرمانه مربوط به شرکت نینتندو پیدا می‌کند.

در میان فایل‌های این جوان ۲۱ ساله محتوای مستهجن کودکان نیز پیدا شده است. وزارت دادگستری ایالات متحده می‌گوید هرناندز بر سر پرداخت ۲۵۹٫۳۲۳ دلار غرامت با نینتندو توافق کرده است. حالا اقرارنامه او قرار است توسط دادگاه بررسی شود اما این احتمال وجود دارد که وی تا ۵ سال به خاطر هک و تا ۲۰ سال به خاطر نگهداری از محتوای مستهجن کودکان به زندان فرستاده شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)