خانهاخبار
مشخصات موتورولا موتو جی استایلوس لو رفت

مشخصات موتورولا موتو جی استایلوس لو رفت

موتورولا چهارم اسفند مراسمی خواهد داشت تا از محصولات جدید خود رونمایی کند. یکی از این محصولات احتمالا Moto G Stylus است که حالا مشخصات آن فاش شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۱۳

موتورولا ۴ اسفند مراسمی برگزار خواهد کرد تا از موتو G8، موتو G8 پاور و موتو +Edge رونمایی کند. اما در کنار این سه دستگاه باید منتظر یک موبایل دیگر به نام موتو G استایلوس هم باشیم؛ موبایلی که حالا بخشی از اطلاعات آن در اینترنت افشا شده است.

Moto G Stylus در واقع نسخه‌ای از گوشی موتو G8 پاور است که با شماره مدل XT2043-4 از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند. این دستگاه به صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید ۱۰ است و ۴ گیگابایت رم دارد. همچنین انتظار داریم که با دو ظرفیت حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی به بازار بیاید.

موتو جی استایلوس نمایشگری ۶.۳۶ اینچی با کیفیت +FHD دارد که با توجه به رندرها و تصاویر زنده قبلی می‌دانیم دوربین سلفی آن به صورت حفره‌ای در گوشه سمت چپ نمایشگر قرار گرفته است.

image

موتو جی استایلوس در بخش دوربین سلفی از سنسوری ۲۵ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در قاب عقب ماژولی سه‌گانه دارد که شامل سنسورهای ۴۸ مگاپیکسلی، ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. سنسور ۱۶ مگاپیکسلی این دستگاه نوعی دوربین اکشن است که اولین بار برای موتورولا وان اکشن معرفی شد.

در کنار دوربین عقب، حسگر اثر انگشت فیزیکی دیده می‌شود که زیر همان لوگوی معروف موتورولا قرار دارد. موتو جی استایلوس از یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و به شارژ سریع ۱۰ واتی مجهز است. این گوشی از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و بسته به بازار هدف ممکن است NFC هم داشته باشد.

image

علاوه بر این‌ها، در یکی از رندرهای موتو جی استایلوس می‌توانیم ببینیم که در پایین بدنه این دستگاه درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی متری هدفون، میکروفن اصلی و شکافی برای قلم دستگاه دیده می‌شود. در خصوص قلم موتو جی استایلوس گفته شده نرم‌افزار این گوشی به‌گونه‌ای است که با خارج کردن قلم می‌توانید میانبر خاصی را فعال یا یک اپلیکیشن را اجرا کنید.

موتو جی استایلوس همچنین نرم‌افزاری به نام Moto Note دارد که به شما اجازه می‌دهد در هنگام نوشتن از انگشتان خود به عنوان پاک‌کن استفاده کنید و به یادداشت‌هایتان برچسب تاریخی اضافه نمایید. افزون بر این، با اپلیکیشن مذکور می‌توانید موقعیت استایلوس را بیابید. به‌علاوه، اگر برای مدت طولانی قلم را به دستگاه برنگردانید، این برنامه برای شما نوتیفیکیشن می‌فرستد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)