خانهاخبار
نوکیا با چند محصول جدید به MWC 2020 می‌رود

نوکیا با چند محصول جدید به MWC 2020 می‌رود

شرکت HMD Global با انتشار اطلاعیه‌ای تایید کرد که در رویداد کنگره جهانی موبایل 2020 شرکت خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد شاهد رونمایی از چند موبایل تازه از جمله نوکیا 8.2 5G باشیم.
۱۳۹۸/۱۱/۱۲

شرکت HMD Global روز گذشته در خبری اعلام کرد که یکشنبه ۲۳ فوریه مصادف با ۴ اسفند کنفرانسی در رویداد کنگره جهانی موبایل بارسلونا برگزار می‌کند. هرچند فعلا مشخص نیست که آن‌ها دقیقا چه برنامه‌ای برای این کنفرانس دارند، اما انتظار می‌رود که حداقل چند تلفن هوشمند در این مراسم رونمایی شود.

نوکیا 8.2 5G

بازیگر اصلی کنفرانس نوکیا، گوشی نوکیا 8.2 5G خواهد بود که قرار است از چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ با پشتیبانی از نسل پنجم، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. این دستگاه احتمالا در اروپا قیمتی حدود ۴۹۵ یورو خواهد داشت تا یکی از ارزان‌ترین محصولات 5G بازار باشد.

image

شایعات حاکی از آن است که این دستگاه نمایشگری تمام صفحه دارد و برای دوربین سلفی از مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نوکیا 8.2 5G می‌توانیم به حسگر اثر انگشت روی قاب عقب، جک هدفون و اندروید ۱۰ اشاره کنیم که به لطف برنامه اندروید وان در اختیار این گوشی قرار می‌گیرد.

نوکیا 5.2 و نوکیا 1.3

در ادامه پیش‌بینی می‌شود که شاهد معرفی نوکیا 5.2 و نوکیا 1.3 نیز باشیم. این دو دستگاه قرار است بازار تلفن‌های پایین‌رده را هدف قرار دهند.

نوکیا 5.2 با قیمتی حدود ۱۵۹ یورو احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۶۳۲، نمایشگری ۶.۲ اینچی از نوع LCD و دوربینی دوگانه استفاده خواهد کرد. این دستگاه ۳ گیگ رم و ۳۲ گیگ حافظه داخلی خواهد داشت اما احتمالا در برخی بازارها با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی نیز عرضه می‌شود.

در آن سو، نوکیا 1.3 نمایشگری ۶ اینچی از نوع LCD خواهد داشت و احتمالا با چیپستی از شرکت مدیاتک به بازار می‌آید که نوع آن هنوز معلوم نیست. این دستگاه ۱ گیگ رم و ۸ گیگ حافظه داخلی دارد و از اندروید ۱۰ گو ادیشن استفاده می‌کند. گفته می‌شود برای نوکیا 1.3 باید منتظر قیمتی ۷۹ یورویی باشیم.

دستبند سلامتی و فیچرفون

در کنار محصولات فوق، احتمالا باید منتظر نوعی دستبند سلامتی با قیمت تقریبی ۴۵ یورو و فیچرفونی از سری گوشی‌های اوریجینال نوکیا هم باشیم که علی‌رغم فقدان صفحه لمسی از اندروید استفاده خواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)