خانهاخبار
اپل 1.5 میلیارد دستگاه فعال دارد؛ 80 درصد دستگاه‌ها از iOS 13 استفاده می‌کنند

اپل 1.5 میلیارد دستگاه فعال دارد؛ 80 درصد دستگاه‌ها از iOS 13 استفاده می‌کنند

مدیرعامل اپل به دنبال انتشار گزارش درآمدهای اخیر این شرکت اعلام کرد که مجموع تعداد دستگاه‌های فعال آن‌ها به رقم 1.5 میلیارد رسیده است. همچنین 80 درصد از محصولاتی که در چهار سال گذشته به بازار آمده‌اند حالا از iOS 13 استفاده می‌کنند.
۱۳۹۸/۱۱/۱۰

همان طور که در خبرهای قبلی به شما گفتیم، تیم کوک در اظهارنظری پیرامون گزارش درآمدهای اپل در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که تعداد دستگاه‌های فعال این شرکت به ۱.۵ میلیارد رسیده و حالا آمار جدیدی به دست آمده که نرخ استفاده از iOS 13 و iPadOS 13 را نشان می‌دهد.

مدیرعامل اپل پارسال در همین برهه زمانی اعلام کرده بود که آن‌ها ۱.۴ میلیارد دستگاه فعال دارند و از این رقم ۹۰۰ میلیون دستگاه آن آیفون است. حالا این تعداد با افزایشی ۱۰۰ میلیونی به یک میلیارد و پانصد میلیون دستگاه رسیده، هرچند فعلا معلوم نیست که هر دستگاه دقیقا چه مقدار از این آمار کلی را به خود اختصاص داده است.

کوپرتینویی‌ها در وب‌سایت توسعه‌دهندگان خود اعلام کرده‌اند که نسخه جدید سیستم عامل آن‌ها یعنی iOS 13 و iPadOS 13 به حدود ۸۰ درصد از آیفون‌ها و آیپدهایی رسیده که در طول چهار سال اخیر معرفی شده‌اند. این آمار برای تمام آیفون‌ها حدود ۷۰ درصد است که افزایش مطلوبی نسبت به نرخ ۵۰ درصدی اکتبر پارسال به حساب می‌آید. آمار مذکور برای تمام آیپدهای موجود در بازار هم از ۳۳ درصد به ۵۷ درصد رسیده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)