خانهاخبار
مشخصات و رندرهای موتو G8 و موتو G8 پاور لو رفت

مشخصات و رندرهای موتو G8 و موتو G8 پاور لو رفت

بر اساس گزارش‌های جدید، منابع آگاه از مشخصات موتو G8 و موتو G8 پاور خبر داده و همچنین تعدادی رندر از موتو G8 منتشر شده تا با این دستگاه‌ها بیشتر آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۱/۹

پس از معرفی سه مدل مختلف از سری موتو G6 در سال ۲۰۱۸ و چهار مدل از سری موتو G7 در اوایل سال ۲۰۱۹، موتورولا در ماه‌های اخیر دو عضو از خانواده گوشی‌های میان‌رده موتو G8 را عرضه کرده است. نکته عجیب این دو دستگاه آن بود که بدون نسخه استاندارد و عادی به بازار آمدند، اما تقریبا همه می‌دانستند که موتو G8 پلاس و موتو G8 پلی قرار نیست تنها اعضای خانواده موتو G8 باشند.

به گزارش منابع آگاه وب‌سایت XDA Developers، به‌زودی باید منتظر مدل‌های جدید این سری باشیم. منابع ناشناس این وب‌سایت تمام اطلاعات لازم درباره موتو G8 و موتو G8 پاور به جز تاریخ عرضه و قیمت آن‌ها را به اشتراک گذاشته‌اند. علاوه بر این، وب‌سایت 91mobiles نیز رندرهایی از این دستگاه‌ها منتشر کرده تا بهتر با این دو محصول آشنا شویم.

موتو G8: دوربین سه‌گانه و باتری مناسب

image

با وجود این که آمار رسمی فروش این دستگاه‌ها در دسترس نیست، اما شواهدی زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد موتو G7 یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های هوشمند اقتصادی در بازار ایالات متحده بوده است. این موفقیت بدون شک به خاطر قیمت مناسب و کیفیت بالای ساخت این دستگاه به وجود آمده و حالا موتورولا کار سختی برای تکرار آن در پیش دارد.

موتو G8 در مقایسه با موتو G7 از پنلی از نوع LCD استفاده می‌کند که رزولوشن آن با ۱۵۶۰ در ۷۲۰ پیکسل برای سال ۲۰۲۰ نامناسب به نظر می‌رسد. این رزولوشن با رزولوشن موتو G7 پاور و موتو G8 پلی یکسان است، اما اندازه صفحه G8 کمی بزرگ‌تر از این دو دستگاه خواهد بود و احتمالا به ۶.۳۹ اینچ می‌رسد.

خوشبختانه، موتو G8 و موتو G8 پاور به جای ناچ بالای نمایشگر G8 پلی و G8 پلاس برای دوربین سلفی خود از طراحی حفره‌ای استفاده می‌کنند. ولی به جز طراحی دوربین سلفی، سایر قسمت‌های تمام اعضای خانواده G8 مشابه یکدیگر است. این دستگاه‌ها حاشیه‌های نسبتا نازکی دارند و در قاب پشتی آن‌ها حسگر اثر انگشت قرار گرفته که کنار دوربین چندگانه‌ای با چینش عمودی دیده می‌شود.

در بخش دوربین انتظار نمی‌رود که هیچ دستگاهی از سری G8 با هم‌خانواده‌های خود پیکربندی یکسانی داشته باشند. موتو G8 استاندارد احتمالا یک سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت و آن را در کنار یک سنسور عریض ۸ مگاپیکسلی قرار می‌دهد. این پیکربندی نسبت به پیکربندی ۱۳ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی موتو G8 پلی بهتر به نظر می‌رسد. با این حال دوربین سلفی این دستگاه هم مثل برادر کوچک‌ترش ۸ مگاپیکسلی خواهد بود.

image

افزون بر این، موتو G8 و موتو G8 پلی احتمالا در باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی خود اشتراک خواهند داشت، اما G8 استاندارد باید به اندروید ۱۰، چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شود. همان طور که گفتیم، فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصولات در دسترس نیست، اما باید منتظر قیمتی در حدود ۱۵۰ دلار باشیم.

موتو G8 پاور: دوربین چهارگانه و باتری بزرگ

اگر درست فهمیده باشیم، موتو G8 پاو می‌خواهد ترکیبی از موتو G7 و موتو G7 پاور باشد. این یعنی باید چشم به راه باتری فوق‌العاده بزرگ ۵ هزار میلی آمپر ساعتی و نمایشگری ۶.۳۶ اینچی با رزولوشن ۲۳۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی باشیم.

علاوه بر این، برخلاف نسل قبلی سری پاور، این دستگاه به جای دوربین تکی از دوربینی چهارگانه استفاده خواهد کرد که شامل سنسور اصلی ۱۶ مگاپیکسلی، سنسور ماکروی ۲ مگاپیکسلی، سنسور عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور دیگری با رزولوشن ۸ مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.4 است که فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دست نداریم.

دوربین جلوی این گوشی احتمالا لنزی ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی خواهد کرد. گفته می‌شود که موتو G8 پاور ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت، در نتیجه احتمالا باید قیمت آن را حداقل ۳۰۰ دلار در نظر بگیریم.

Moto G7 Power

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)