خانهاخبار
آپدیت اپلیکیشن گوگل کمرا و افشای یک راز پنهان

آپدیت اپلیکیشن گوگل کمرا و افشای یک راز پنهان

این طور به نظر می‌رسد که در آپدیت جدید اپلیکیشن Google Camera از رازی پنهان پرده برداشته شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۸

انجمن XDA Developers مدعی شده است که با گشت و گذار در کدهای آخرین نسخه اپلیکیشن Google Camera، به این موضوع پی برده است که احتمالا، گوشی هوشمند Pixel 4a به نسخه 5G نیز مجهز خواهد بود.

آن طور که پیداست، ظاهرا در این کدها، سه سریال مختلف درج شده و به ادعای مسئولان XDA Developers، یکی از این کدها متعلق به مدل Pixel 4a XL خواهد بود. البته شایعات پیشین بر این باور بودند که گوگل تنها یک مدل از پیکسل 4a را عرضه خواهد کرد.

البته این اولین باری نیست که کد نام‌های محصولات آینده گوگل در رسانه‌‌های خبری منتشر می‌شود و به نظر می‌رسد که یکی از این سریال‌ها، به مدل XL این محصول مرتبط باشد.

اگر خاطرتان باشد، هفدهم ژانویه اولین باری بود که کد نام سه محصول گوگل افشا شد. حال شاهد اضافه شدن این موارد به اپلیکیشن Google Camera در قالب یک آپدیت جدید هستیم. به این ترتیب دو تلفن هوشمند میان رده در انتظارمان خواهد بود و کد نام سوم، به مدل 5G این محصول ارتباط خواهد داشت.

image

در گزارش XDA آمده است که سه کد نام زیر، در آپدیت جدید گوگل کمرا مشاهده شده است:

  • Sunfish
  • Bramble
  • Redfin

طبق پیش‌بینی‌ها، کد نام Bramble به محصول Pixel 4a XL و Sunfish نیز به مدل Pixel 4a مرتبط است، حال آنکه اطلاعاتی در مورد کد نام Redfin در حال حاضر در دسترس قرار نگرفته است.

برخی شایعات حاکی از آن است که مدل‌های Bramble و Redfin از پردازنده اسنپدراگون 765 که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می‌کند، بهره خواهد برد و این در حالی است که برای مدل Sunfish، پردازنده اسنپدراگون 730 در نظر گرفته شده است که این قطعه سخت‌افزاری، از تکنولوژی 5G پشتیبانی نمی‌کند.

اگر این اطلاعات صحت داشته باشد و مدل 4a از تکنولوژی 5G پشتیبانی نکند، لذا مشتریان علاوه بر سایز صفحه نمایش، باید آیتم‌های دیگری را نیز برای انتخاب گوشی هوشمند خود در نظر بگیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)