خانهاخبار
سامسونگ احتمالا در حال کار روی نسخه جدیدی از هدست VR ادیسه است

سامسونگ احتمالا در حال کار روی نسخه جدیدی از هدست VR ادیسه است

به‌تازگی پتنتی از شرکت سامسونگ منتشر شده که نسخه جدیدی از هدست واقعیت افزوده ادیسه را نشان می‌دهد. این دستگاه حالا تغییرات زیادی کرده که در این مطلب نگاهی به آن‌ها می‌اندازیم.
۱۳۹۸/۱۱/۷

سامسونگ ادیسه احتمالا یکی از بهترین هدست‌های واقعیت ترکیبی ویندوزی است که ضمن برخورداری از کیفیت ساخت بالا، نمایشگری از نوع اولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و میدان دید ۱۱۰ درجه‌ای دارد. این دستگاه امکان تنظیم فیزیکی فاصله میان‌مردمکی (IPD) را فراهم می‌کند و هدفون داخلی AKG هم دارد.

حالا به نظر می‌رسد که این غول بزرگ کره‌ای در حال کار روی نسخه جدیدی از این هدست واقعیت مجازی است، چون به‌تازگی پتنتی از این محصول توسط وب‌سایت LetsGoDigital کشف شده است.

image

در این پتنت طرح‌هایی دارای جزئیات بالا از این هدست وجود دارد که تغییرات فیزیکی آن را به طور کامل به تصویر می‌کشد. نمایشگر مسطح این دستگاه حالا جای خود را به چیزی با طراحی برآمده داده که احتمالا به پنل نمایشی با طراحی متفاوت برای هر چشم اشاره دارد. شاید سامسونگ از این طریق می‌خواهد رزولوشن و میدان دید نمایشگر را افزایش دهد.

image

ظاهرا در این دستگاه اثری از اهرم تنظیم IPD دیده نمی‌شود، در نتیجه این قابلیت ممکن است به حالت الکترونیکی درآمده باشد. به‌علاوه، به نظر می‌رسد که دو دوربین ردیاب داخلی به چهار دوربین افزایش پیدا کرده است.

وب‌سایت LetsGoDigital مثل همیشه این پتنت را به نمونه سه‌بعدی کامپیوتری تبدیل کرده تا بتوانیم برداشت بهتری نسبت به محصول احتمالی مصرفی داشته باشیم.

image

این پتنت در اوایل سال ۲۰۱۹ در چین ثبت شده و اداره مالکیت فکری ملی چین آن را در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ تایید کرده است. با این حال، با توجه به شرایط فعلی حوزه واقعیت مجازی هیچ تضمینی وجود ندارد که سامسونگ همچنان دست به عرضه این محصولات بزند. بنابراین فعلا بهتر است روی چیزی حساب نکنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)