خانهاخبار
اولین تصویر از قاب گلکسی نوت 20 لو رفت

اولین تصویر از قاب گلکسی نوت 20 لو رفت

افشاگر معروف توئیتری Ice Universe در مطلبی از اولین تصویر مربوط به قاب گلکسی نوت 20 (وارث گلکسی نوت 10) رونمایی کرده است.
۱۳۹۸/۱۱/۷

سامسونگ سال جدید میلادی را با معرفی دو گوشی رده بالا معرفی کرد که یکی از آن‌ها گلکسی نوت ۱۰ لایت بود. خانواده گلکسی نوت ۱۰ ماه اوت سال گذشته از راه رسید و نسل بعدی آن هم احتمالا تابستان سال آینده معرفی می‌شود. بنابراین هنوز زمان زیادی تا انتشار اخبار مربوط به این دستگاه باقی مانده، ولی حالا اولین تصویر از آن‌چه که احتمالا در سری گلکسی نوت ۲۰ (وارث گلکسی نوت ۱۰) دیده خواهد شد منتشر شده است.

تصویر زیر توسط افشاگر معروف توئیتری Ice Universe به اشتراک گذاشته شده است. طراحی این دستگاه در مجموع قابل پیش‌بینی و پیرو ترند سال ۲۰۲۰ سامسونگ است. این شرکت ظاهرا امسال در تمام محصولات اصلی خود از زبان طراحی یکسانی استفاده خواهد کرد که شاخصه اصلی آن دوربین سلفی حفره‌ای در مرکز صفحه و ماژول دوربین عقب مستطیلی است.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی درباره این دستگاه در دسترس نیست، اما از روی این تصویر که طرح قاب گلکسی نوت ۲۰ را نشان می‌دهد می‌توانیم تفاوت محل قرارگیری دکمه‌های پاور و تنظیم صدا را مشاهده کنیم. در پایین هم درگاه USB-C و البته شکاف مربوط به محل قرارگیری قلم دستگاه دیده می‌شود.

این دستگاه احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ استفاده خواهد کرد و حداقل ۸ گیگابایت رم خواهد داشت. پیش‌بینی می‌کنیم که باتری گلکسی نوت ۲۰ حداقل ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت باشد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند. همچنین احتمالا باید منتظر نمایشگری از نوع داینامیک امولد با رزولوشن +QHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)