خانهاخبار
عرضه اندروید 10 برای خانواده S9 با تعویق مواجه شد

عرضه اندروید 10 برای خانواده S9 با تعویق مواجه شد

اگر از جمله دارندگان Galaxy S9 یا مدل پلاس آن هستید، باید مدت زمان بیشتری را برای دریافت اندروید 10 منتظر بمانید.
۱۳۹۸/۱۱/۶

زمانی که صحبت از آپدیت‌های نرم‌افزاری و سیستم عامل به میان می‌آید، تفاوت‌های سامسونگ با برندهایی مثل نوکیا و وان پلاس در زمینه عرضه آپدیت برای گوشی‌های قدیمی‌تر مشخص می‌شود. البته از طرف دیگر، جای تعجب است که این برند کره‌ای، پیش از پایان سال 2019 نسخه پایدار اندروید 10 را برای گلکسی S10 و نوت 10 عرضه کرد. پس از مدت کوتاهی این آپدیت برای Note 9 نیز ارائه گردید.

پیش تر بر اساس برنامه زمان بندی، بنا بر این بود که گلکسی S9 و مدل پلاس آن همزمان با خانواده S10، آپدیت سیستم عامل اندروید نسخه 10 را دریافت نمایند، اما متأسفانه این برنامه با مشکل مواجه شد و دارندگان این دو پرچمدار سال 2018 سامسونگ، باید همچنان منتظر ارائه آپدیت اندروید 10 باقی بمانند.

image

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، در حال حاضر ماه مارچ سال 2020 برای ارائه آپدیت اندروید 10 برای S9 و S9 پلاس در نظر گرفته شده است. البته این برنامه زمان بندی برای کاربران آلمانی است و افرادی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند، مطمئنا زودتر می‌توانند گوشی هوشمند خود را به این نسخه آپدیت کنند. 

از طرف دیگر، گوشی گلکسی A50 نیز طبق برنامه ریزی‌های پیشین، ماه آوریل باید خود را برای دریافت نسخه دهم اندروید آماده می‌کرد، اما این پروژه نیز با تأخیر یک ماهه مواجه شده است. 

اگر از جمله کاربران گوشی‌های سامسونگ باشید، مطمئنا می‌دانید که این تأخیرها برای ارائه آپدیت‌های سیستم عامل امری طبیعی است و به این ترتیب، باید مدت زمان بیشتری نسبت به زمان اعلام شده منتظر بمانید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

آرمان

۱۳۹۸/۱۱/۶
اینم از پشتیبانی داغون خانواده داغونتر اننننرویدتون، یه آپدیت برای یه گوشی تقریبا جدید میخواد بده جونش در میره