خانهاخبار
تبلت لنوو M10 FHD REL از راه رسید

تبلت لنوو M10 FHD REL از راه رسید

شرکت لنوو از تبلت جدید خود رونمایی کرد. تبلت لنوو M10 FHD REL به پردازنده اسنپدراگون 450 و باتری 7000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۶

شرکت لنوو در کشور هند گوشی هوشمند نمی‌فروشد؛ با این حال همچنان در این کشور تبلت‌های جدید عرضه می‌کند. این شرکت به تازگی از یک تبلت جدید با نام لنوو M10 FHD REL رونمایی کرده است. این تبلت به مشخصات نه چندان قدرتمندی مجهز شده و با قیمت پایینی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. لنوو برای این محصول خود یک صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی در نظر گرفته که در اطراف آن حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد.

در حاشیه بخش بالایی نمایشگر، دوربین سلفی 5 قرار گرفته است. محل قرارگیری دوربین سلفی به گونه‌ای بوده که بهتر است کاربر به صورت افقی با آن کار کند. لنوو برای این تبلت خود اسپیکر استریو در نظر گرفته و همچنین آن را به دوربین اصلی تکی 8 مگاپیکسلی مجهز کرده است. دوربین اصلی آن در بخش بالایی سمت راست پنل پشتی قرار گرفته است.

image

قدرت تبلت لنوو M10 FHD REL توسط چیپست اسنپدراگون 450 تامین می‌شود که آن را 3 گیگابایت رم همراهی می‌کند. لنوو برای این محصول خود 32 گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که البته می‌توان توسط کارت حافظه آن را افزایش داد. این تبلت به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز شده است. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به باتری 7000 میلی آمپر ساعتی، پورت microUSB، وای فای Dual-Band، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و رادیو FM اشاره کرد. این تبلت تنها در نسخه وای فای وارد بازار می‌شود و خبری از مدل LTE آن نیست.

در حال حاضر این تبلت توسط Flipkart در کشور هند به فروش می‌رسد. قیمت در نظر گرفته شده برای آن برابر با 196 دلار است. لنوو هنوز اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه آن در کشورهای دیگر منتشر نکرده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)