خانهاخبار
رندر محصول ناشناخته‌ای از موتورولا به همراه قلم هوشمند منتشر شد

رندر محصول ناشناخته‌ای از موتورولا به همراه قلم هوشمند منتشر شد

تصویر رندر شده‌ای از گوشی هوشمند ناشناخته موتورولا، به تازگی در سطح اینترنت پخش شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۶

شب گذشته، یکی از افراد مشهور در حوزه افشای اسرار شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی، تصویر رندر شده یک محصول ناشناخته از کمپانی موتورولا، به همراه قلم را منتشر کرد. چندی پیش صحبت‌هایی پیرامون گوشی Edge پلاس موتورولا مطرح شده بود، اما حالا مشخص نیست که این تصویر به محصول یاد شده اشاره دارد یا دستگاهی جدید با نامی دیگر در آینده نزدیک با این سبک و سیاق معرفی خواهد شد.

image

اگر این موضوع باعث تعجب شما نمی‌شود، باید بگوییم که تصویر این گوشی هوشمند با یک قلم همراه است. این موضوع، چیزی است که مدت‌ها از سمت کمپانی موتورولا اجرایی نشده بود. در این تصویر، شاهد حاشیه‌های بسیار کم در اطراف نمایشگر هستیم، اما حاشیه قسمت پایینی کمی زیاد به نظر می‌رسد و ناچ قطره‌ای نیز برای قرارگیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده است.

مجددا متذکر می‌شویم که ممکن است این تصویر، مربوط به گوشی هوشمند اج پلاس باشد، اما هنوز مدارکی دال بر این قضیه رو نشده است. ایوان بلس، فرد مشهور در زمینه افشای اسرار شرکت‌ها مدعی شده که مشخص نیست این تصویر، به پرچمدار آینده موتورولا مرتبط باشد یا خیر. 

به این ترتیب، تنها کاری که از دست ما برمی‌آید، این است که منتظر بمانیم و ببینیم که چه سرنوشتی در انتظار این تصویر منتشر شده خواهد بود. آیا موتورولا می‌خواهد به جنگ با گوشی هوشمند Note 10 Lite سامسونگ برود؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)