خانهاخبار
اطلاعات جدیدی در مورد نمایشگر و دوربین Oppo Find X2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی در مورد نمایشگر و دوربین Oppo Find X2 منتشر شد

امروز در رسانه‌های خبری شاهد افشای اطلاعات جدیدی پیرامون نمایشگر و دوربین گوشی هوشمند اوپو فایند X2 بودیم.
۱۳۹۸/۱۱/۵

چندی پیش، اطلاعاتی در مورد سنسورهای کمپانی سونی که روی گوشی Oppo Find X2 قرار خواهد گرفت، در سطح اینترنت پخش شد. حال شاهد افشای جزئیات جدیدی پیرامون دوربین و نمایشگر این محصول هستیم.

پیش تر در رسانه‌های خبری، جزئیات نمایشگر 6.5 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی افشا شده بود و حالا در گزارشی جدید، شاهد آن بودیم که این قطعه سخت افزاری به نرخ سمپلینگ لمسی 240 هرتزی نیز مجهز است. در کنار رزولوشن QHD پلاس (1440 × 3160 پیکسلی)، این نمایشگر از گوشه‌های خمیده با زاویه 80 درجه‌ای برخوردار است که البته تفاوت‌هایی با صفحه نمایش آبشاری Mate 30 Pro دارد.

image

همچنین از گوشه و کنار، صحبت‌هایی در مورد پردازنده اختصاصی  کمکی اوپو که در کنار Snapdragon 865 فعالیت خواهد کرد نیز به گوش می‌رسد. پردازنده کمکی M1، برخی از وظایف اسنپدراگون 865 را به دوش خواهد کشید و به این ترتیب، با بهینه‌سازی فعالیت پردازنده اصلی، روند مصرف باتری را کاهش خواهد داد.

سونی و اوپو به تازگی، همکاری خود در عرصه ساخت سنسور 48 مگاپیکسلی IMX689 را آغاز کرده‌اند. این سنسور با بهره گیری از تکنولوژی فوکوس خودکار جدید، ویژگی فوکوس خودکار پیکسل‌های دوگانه را با خود به ارمغان آورده است. به این ترتیب سنسور دوم IMX708 در پشت لنز اولترا واید قرار خواهد گرفت و لنز 13 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم هایبرید اپتیکال 5 برابری نیز در کنار آنها جای خوش خواهد کرد.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

جلال

۱۳۹۸/۱۱/۷
سلام و خسته نباشید ، میخواستم بدونم اوپو که تقریبا برند جدیدی هست قابل اعتماد هست برای خرید یا هنوز زوده واسه تصمیم گیری ؟؟
و اینکه در صورت امکان در مورد اوپو مدل Reno 2z که تازه وارد بازار شده یه بررسی بزارید میخوام بگیرمش خیلی عالیه از نزدیک دیدمش به دل میشینه طراحی قشنگی هم داره ولی چون شناخت تخصصی ندارم ، به کمک شما نیاز دارم ،ممنون میشم