خانهاخبار
موتورولا مشغول کار روی نسخه 5G ریزر 2019 است

موتورولا مشغول کار روی نسخه 5G ریزر 2019 است

با توجه به این که نسخه اولیه ریزر 2019 فقط از ارتباطات 4G پشتیبانی می‌کرد، حالا اخباری منتشر شده که از تولید نسخه 5G این گوشی توسط موتورولا حکایت دارد.
۱۳۹۸/۱۱/۵

شرکت موتورولا در اواخر آبان امسال از گوشی منعطف ریزر ۲۰۱۹ پرده‌برداری کرد؛ موبایلی که از چیپست اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کرد و مجهز به 5G نبود. حالا در خبری اعلام شده که این شرکت می‌خواهد دست به تولید نسخه 5G ریزر ۲۰۱۹ بزند.

گفته شده این گوشی در نمایشگاه بین‌المللی ووهان که در ماه مارس برگزار می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد، بنابراین عجیب نیست اگر خود دستگاه هم در همین شهر تولید شود، چون لنوو در شهر ووهان کارخانه دارد.

در حال حاضر مشخص نیست که نسخه 5G ریزر ۲۰۱۹ در مقیاس جهانی عرضه خواهد شد یا نه، ولی فعلا بعید به نظر می‌رسد که چنین اتفاقی رخ دهد. اپراتور EE بریتانیا مدتی است که ثبت پیش‌خرید این محصول را آغاز کرده و ورایزن هم از تاریخ ۶ فوریه این گوشی را در آمریکا خواهد فروخت. البته این دو شرکت فعلا نسخه 4G ریزر را عرضه می‌کنند.

در شرایط کنونی نمی‌دانیم که موتورولا برای نسخه 5G موبایل تاشوی خود از چه چیپستی استفاده خواهد کرد، اما محتمل است که شاهد حضور اسنپدراگون 765G یا تراشه‌ای از سری دیمنسیتی مدیاتک باشیم. البته نمی‌توانیم احتمال استفاده از تراشه‌های سامسونگ را در نظر نگیریم، زیرا این شرکت قبلا از چیپست‌های اگزینوس نیز استفاده کرده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)