خانهاخبار
مشخصات کلیدی گلکسی M21 در گیک‌بنچ مشخص شد

مشخصات کلیدی گلکسی M21 در گیک‌بنچ مشخص شد

تلفن هوشمند گلکسی M21 که مدل قبلی آن در ماه ژانویه 2019 معرفی شده بود، حالا در بنچمارک گیک‌بنچ حاضر شده است تا با مشخصات کلیدی آن آشنا شویم.
۱۳۹۸/۱۱/۵

سامسونگ ژانویه سال گذشته از گلکسی M20 رونمایی کرد و حالا نوبت به نسل بعدی این دستگاه رسیده است. گلکسی M21 به‌تازگی در سرویس بنچمارک گیک‌بنچ ثبت شده تا بتوانیم با بخشی از مشخصات این دستگاه آشنا شویم و بدانیم که این گوشی احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.

گلکسی M21 با شماره مدل SM-M21F از چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ و ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند. این دستگاه به صورت پیش‌فرض با سیستم عامل اندروید ۱۰ به بازار خواهد آمد. متاسفانه اطلاعات افشایی گیک‌بنچ به همین‌جا ختم می‌شود، اما در شایعات گفته شده که این تلفن هوشمند دوربینی دوگانه یا سه‌گانه خواهد داشت و با دو ظرفیت داخلی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی به بازار خواهد آمد.

همچنین گفته می‌شود که این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز تولید خواهد داشت. فعلا تاریخی برای معرفی گلکسی M21 مشخص نشده، اما همان طور که گفتیم چون نسخه قبلی این دستگاه در ماه ژانویه ۲۰۱۹ معرفی شده بود، در نتیجه احتمالا امسال هم در همین حوالی زمانی، یعنی ظرف چند هفته آینده، باید منتظر این گوشی هوشمند باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)