خانهاخبار
سورپرایز سامسونگ برای خریداران گلکسی S20 پلاس و مدل Ultra

سورپرایز سامسونگ برای خریداران گلکسی S20 پلاس و مدل Ultra

سامسونگ قصد دارد تا به افرادی که گلکسی اس 20 پلاس یا مدل اولترا را پیش خرید کنند، پک گلکسی بادز پلاس را به صورت رایگان هدیه دهد.
۱۳۹۸/۱۱/۵

همان طور که می‌دانید، رویداد معرفی پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی S20 یازدهم فوریه مصادف با بیست و دوم بهمن ماه برگزار خواهد شد. مسئولان این برند کره‌ای می‌خواهند تا به افرادی که دو محصول پرآوازه این خانواده، یعنی Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra را پیش خرید نمایند، هدست Galaxy Buds Plus را به صورت رایگان هدیه دهند.

پیش بینی می‌شود که نسخه جدید گلکسی بادز که با پسوند پلاس همراه است، از کیفیت صدا و باتری بهتری بهره‌مند باشد، اما مانند ایرپاد پرو از قابلیت Active Noise Cancellation خبری نخواهد بود. شایعات مختلف حاکی از آن است که گلکسی بادز پلاس از باتری بزرگتری بهره‌مند خواهد بود و ظرفیت آن از 58 به 85 میلی آمپر ساعت خواهد رسید. به این ترتیب با یک بار شارژ، شما می‌توانید 12 ساعت مداوم با آن کار کنید.

همچنین از طرف دیگر، با اضافه شدن دو میکروفون و رسیدن این عدد به رقم 4، شاهد افزایش کیفیت مکالمات خواهیم بود.

نسخه 5G گلکسی اس 20 پلاس:

شنیده‌ها حاکی از آن است که نسخه 5G این محصول از نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED با روزولوشن WQHD پلاس با نسبت ابعاد تصویر 20:9 بهره مند خواهد بود. از جمله دیگر مشخصات سخت‌افزاری این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین سه گانه (12 مگاپیکسل واید، 64 مگاپیکسل تله فوتو و 12 مگاپیکسل اولترا واید | مجهز به زوم اپتیکال 3 برابر و ضبط ویدئو 8K) در پشت، دوربین 10 مگاپیکسلی سلفی با قابلیت فیلم برداری 4K با نرخ فریم 60fps، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و اسپیکر استریوی دالبی اتموس (طراحی شده توسط AKG) اشاره کرد. این محصول همچنین گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار را دریافت کرده است.

image

نسخه 5G گلکسی اس 20 اولترا:

مدل Ultra را می‌توان پیشرفته‌ترین محصول این خانواده به حساب آورد. بر اساس شایعات، مشخصات سخت‌افزاری این محصول عبارت است از:

  • نمایشگر 6.9 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن WQHD پلاس و نسبت ابعاد تصویر 20:9 مجهز به نرخ رفرش 120 هرتزی
  • دوربین چهارگانه ( 108 مگاپیکسلی واید، 48 مگاپیکسلی تله فوتو، 12 مگاپیکسلی اولترا واید و سنسور ToF | ضبط ویدئو 8K)
  • دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4K
  • باتری 5000 میلی آمپر ساعتی
  • اسپیکرهای استریوی دالبی اتموس طراحی شده توسط AKG

این محصول نیز مانند گلکسی اس 20 پلاس به گواهی IP68 برای مقاومت در مقابل آب و گرد و غبار مجهز شده است.

در نهایت فراموش نکنید که بیست و دوم بهمن ماه را برای رونمایی از خانواده گلکسی S20 در تقویم خود یادداشت کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)