خانهاخبار
تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال 2020 مشخص شد

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل در سال 2020 مشخص شد

گوگل رسما اعلام کرد که در سال جاری میلادی کنفرانس توسعه‌دهندگان خود موسوم به I/O 2020 را در ماه اردیبهشت برگزار خواهد کرد. پیش‌بینی می‌شود که در این رویداد از اندروید 11 و پیکسل 4a رونمایی شود.
۱۳۹۸/۱۱/۵

گوگل همواره به این مشهور بوده که پیش از برگزاری رویدادهای اصلی و مهم خود اخبار و اطلاعیه‌های زیادی برای طرفداران منتشر می‌کند. کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O امسال هم از این قاعده مستثنی نیست. سیزدهمین مراسم توسعه‌دهندگان این شرکت در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ در آمفی تئاتر شورلاین واقع در ماونتین ویو کالیفرنیا برگزار می‌شود.

اگرچه این مراسم سه روز در جریان خواهد بود، اما اگر از توسعه‌دهندگانی نیستید که قصد حضور در این رویداد را دارید، فقط روز نخست I/O 2020 برای شما جذاب خواهد بود؛ چون گوگل در این روز از محصولات مصرفی خود رونمایی خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین این محصولات نسخه بعدی اندروید است که از همین حالا شایعات مربوط به آن آغاز شده است.

اگر نگاهی به تقویم زمانی سال گذشته بیندازیم، نسخه بتای اندروید ۱۰ در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ تحت عنوان اندروید Q منتشر شد و بعد از بازبینی‌های فراوان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ رسما معرفی گردید. با این حساب، اگر گوشی پیکسل دارید احتمالا از اواخر اسفند ماه می‌توانید آماده دریافت اندروید ۱۱ باشید اما اگر گوشی غیرپیکسل دارید باید تا تاریخ ۲۳ اردیبهشت برای دریافت نسخه‌های عمومی این سیستم عامل صبر کنید.

علاوه بر این، اگرچه این مراسم معمولا میزبان محصولات نرم‌افزاری گوگل است، اما این احتمال وجود دارد که بتوانیم پیکسل 4a را در آمفی تئاتر شورلاین ببینیم؛ چون پارسال در همین رویداد بود که از پیکسل 3a و پیکسل 3a XL رونمایی شد. با توجه به محبوبیت تلفن‌های میان‌رده گوگل و اطلاعات تقریبا خوبی که تاکنون از سری پیکسل 4a منتشر شده، حالا احتمالا کمتر از ۴ ماه تا رونمایی از آن باقی مانده است.

از دیگر محصولاتی که ممکن است در این رویداد معرفی شوند می‌توانیم به بلندگوی هوشمند Google Home و نسخه جدید Wear OS اشاره کنیم. علاوه بر این، رونمایی از دستاوردهای فنی این شرکت در زمینه‌های هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی، تشخیص تصویر، اینترنت چیزها، نقشه‌برداری، ایمیل و غیره نیز دور از انتظار نخواهد بود.

در هر صورت تاریخ ۲۳ اردبیهشت ۱۳۹۹ را در تقویم خود علامت بزنید و با جی‌اس‌ام همراه باشید تا اخبار کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O 2020 را برای شما پوشش دهیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)