خانهاخبار
گلکسی اس 20 الترا فریمی از جنس استیل ضدزنگ خواهد داشت؟

گلکسی اس 20 الترا فریمی از جنس استیل ضدزنگ خواهد داشت؟

افشاگر وب‌سایت XDA Developers که پیش‌تر اولین تصاویر زنده گلکسی اس 20 را منتشر کرده بود حالا توئیتی زده که گمانه‌زنی‌ها را درباره فریم گلکسی اس 20 الترا تقویت می‌کند.
۱۳۹۸/۱۱/۴

سامسونگ در پنج پرچمدار اخیر خود از فریم آلومینیومی استفاده کرده و همین موضوع سبب شده که طرفداران آرزوی تغییری در این بخش را داشته باشند. پیش‌تر شایعاتی درباره استفاده از فریم استیل ضدزنگ برای سری گلکسی اس ۲۰ شنیده شده بود، و حالا افشاگری که اولین تصاویر زنده این دستگاه را منتشر کرد توئیت جذابی در این زمینه داشته است. مکس واین‌باخ، خبرنگار وب‌سایت XDA Developers با نوشتن نام گلکسی اس ۲۰ الترا در کنار استیل ضدزنگ بیش از پیش این شایعه را تقویت کرده است.

در حال حاضر فقط اپل است که از استیل ضدزنگ برای محصولات خود استفاده می‌کند. سه نسل اخیر آیفون از استیل ضدزنگ استفاده می‌کردند تا حداقل در تئوری خط و خش کمتری بپذیرند و دوام و استحکام بیشتری داشته باشند.

از سوی دیگر اما استیل متراکم‌تر است و وزن بیشتری دارد، در نتیجه با توجه به اندازه بزرگ گلکسی اس ۲۰ الترا احتمالا باید شاهد دستگاهی با وزن بالاتر از ۲۰۰ گرم باشیم. این مسئله در استفاده‌های طولانی مدت از دستگاه یا حمل و نقل آن می‌تواند مشکل‌ساز باشد. با این حال باید صبر کنیم تا ببینیم محصول نهایی از ۲۲ بهمن با چه مشخصات و بدنه‌ای معرفی خواهد شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)