خانهاخبار
دوربین آیفون 11 از نگاه DxOMark بهتر از آیفون XS Max عمل می‌کند

دوربین آیفون 11 از نگاه DxOMark بهتر از آیفون XS Max عمل می‌کند

به گزارش وب‌سایت معتبر بررسی دوربین DxOMark، دوربین عقب آیفون 11 با اختلافی کمی پایین‌تر از آیفون 11 پرو است اما بالاتر از آیفون XS مکس قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۱۱/۴

آیفون ۱۱ با کسب امتیاز ۱۰۹ از مرجع DxOMark توانست آیفون XS مکس را در هر دو بخش عکاسی و فیلمبرداری پشت سر بگذارد. به‌علاوه، این گوشی با اختلاف زیادی بالاتر از آیفون XR در این مرجع ظاهر شده است.

آیفون ۱۱ در مقایسه با سایر اعضای پرچمداران سال جاری این شرکت در بخش فیلمبرداری یک امتیاز کمتر از آیفون ۱۱ پرو مکس دارد اما توانایی‌های آن بسیار شبیه قدرتمندترین پرچمدار فعلی کوپرتینویی‌هاست. این دستگاه احتمالا به خاطر فقدان لنز تله‌فوتو امتیازاتی را از دست داده چون بدون این لنز نمی‌تواند زوم باکیفیت و تصاویر پرتره مشابهی داشته باشد. این موضوع اصلی‌ترین عامل تفاوت امتیاز آیفون ۱۱ و مدل‌های پرو در بخش عکاسی است.

لنز اصلی ۲۶ میلی متری و لنز فوق عریض ۱۳ میلی متری این دستگاه تقریبا عملکرد یکسانی با آیفون‌های گران‌تر اپل دارند. اگر تصاویر خروجی از این دو دستگاه را کنار هم قرار دهید، به سختی می‌توانید تفاوت‌های چشمگیری را در میان آن‌ها پیدا کنید.

اگرچه آیفون ۱۱ نتوانسته به فهرست ۱۰ دوربین موبایلی برتر DxOMark راه پیدا کند، اما با پشت سر گذاشتن هواوی P20 پرو، گلکسی نوت ۹ و پیکسل ۳ موفق شده عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد.

وب‌سایت DxOMark در خصوص وضعیت دوربین سلفی این دستگاه اطلاعات خاصی ارائه نکرده، اما از آن‌جایی که دوربین سلفی آیفون ۱۱ و مدل‌های پرو یکسان هستند، نباید انتظار تفاوت خاصی میان این محصولات را داشته باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

rick grimes

۱۳۹۹/۶/۱۶
میگه DXO در مورد وضعیت دوربین سلفی آیفون ۱۱ نظری نداره !!!!!! چرا چونکه دوربین سلفی آیفون ۱۱ در عمل خیلی بهتر از دوربین های سلفی تو خالی پرچمداران اندرویدی بازار است که در DXO دهها امتیاز به ظاهر !!!!! بالاتر از آیفون ۱۱ گرفته اند و اگر DXO واقعا میخواست امتیاز منصفانه به دوربین سلفی این گوشی بده باید بالاترین امتیاز ممکن سایت خودش را میداد که دست آخر تصمیم گرفته بگیم بررسی نکردیم !!!همین !!!!!

rick grimes

۱۳۹۹/۶/۱۶
نظرات DXO یک ریال هم‌ترزش ندارد من با دوربین آیفون ۱۱ و می نوت ۱۰ پرو با دوربین ۵ گانه ۱۰۸ مگاپیکسلی و گالکسی نوت ۱۰ پلاس بیشتر از صد تا عکس در شرایط نوری مختلف گرفتم که در ۹۵ درصد عکسها آیفون ۱۱ بهتر از شیاعومی می نوت ۱۰ پرو و گالکسی نوت ۱۰ پلاس بود

محمد

۱۳۹۹/۲/۲۵
بایدم بهتر باشه چون دیقیقا دوربین اصلی و فوق عریضش با ایفون ۱۱ پرو پرو مکس یکی