خانهاخبار
رندر رنگ جدید هواوی P40 پرو به سطح اینترنت رسید

رندر رنگ جدید هواوی P40 پرو به سطح اینترنت رسید

علی‌رغم این که هنوز حدود دو ماه تا معرفی سری P40 هواوی باقی مانده، اما حالا در جدیدترین خبر تصویری کامپیوتری از رنگ تازه P40 پرو منتشر شده است.
۱۳۹۸/۱۱/۳

هواوی قرار است در اوایل فروردین سال آینده از نسل بعدی سری P تلفن‌های هوشمند خود رونمایی کند. حالا هر روز که به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتر و بیشتری درباره پرچمداران آتی این غول چینی به سطح اینترنت راه پیدا می‌کند. به دنبال انتشار اولین تصاویر زنده از این گوشی هوشمند، حالا نوبت به رندر تازه‌ای از P40 پرو رسیده که نسخه سبز نعنایی این دستگاه را نشان می‌دهد.

مطابق شایعات قبلی، دوربین هواوی P40 پرو شامل یک لنز ۴۰ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض با اندازه سنسور ۱/۱.۵ اینچ، یک لنز ۵۲ مگایپکسلی اصلی با اندازه سنسور ۱/۱.۳ اینچ و یک لنز پریسکوپ خواهد بود که احتمالا شبیه هواوی P30 پرو است. در کنار این‌ها، لنز دیگری از نوع زمان پرواز یا ToF هم تعبیه می‌شود تا کار تشخیص سه‌بعدی سوژه‌ها را انجام دهد.

چند وقت پیش در خبرها آمده بود که هواوی امسال سه عضو از خانواده سری پی معرفی می‌کند: پی ۴۰، پی ۴۰ پرو و پی ۴۰ پرو پریمیوم. نقطه تمایز این سه دستگاه دوربین عقب آن‌هاست که از لنزهای متفاوتی استفاده می‌کنند.

در حالی که گفته می‌شود پی ۴۰ پرو دوربینی چهارگانه خواهد داشت، احتمالا برای پی ۴۰ پرو پریمیوم باید منتظر دوربینی با ماژول پنج‌گانه باشیم. از دیگر مشخصات این سری می‌توانیم به استفاده از چیپست Kirin 990 اشاره کنیم که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند.

تاریخ دقیق رونمایی از سری هواوی پی ۴۰ هنوز اعلام نشده اما می‌دانیم که این سری در شهر پاریس فرانسه معرفی می‌شود. با توجه به فاصله تقریبی دو ماهه تا زمان عرضه این دستگاه احتمالا در هفته‌های پیش رو باید منتظر انتشار اخبار بیشتری در رابطه با این محصولات باشیم.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۸/۱۱/۴
این الان سبزِ نعناییه؟?
کدو خورشتی این رنگه
(حلوایی نه، خورشتی)