خانهاخبار
شیائومی عرضه Mi 10 با اسنپدراگون 865 را برای سه‌ماهه اول 2020 تایید کرد

شیائومی عرضه Mi 10 با اسنپدراگون 865 را برای سه‌ماهه اول 2020 تایید کرد

مدیرعامل شرکت شیائومی اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرده که گوشی Mi 10 این شرکت در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۱۱/۳

لین بین، هم‌بنیان‌گذار شیائومی و مدیر بخش تلفن‌های هوشمند این شرکت قبلا گفته بود که آن‌ها از جمله اولین برندهای بازار خواهند بود که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در گوشی‌های موبایل خود استفاده خواهند کرد. حالا لی جون، عضو هئیت مدیره و مدیرعامل شیائومی تایید کرده که گوشی می ۱۰ این شرکت با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

او افزود شیائومی به ترند عرضه تلفن‌های هوشمند پرچمدار با چیپست‌های پرچمدار کوالکام ادامه خواهد داد. موبایل می میکس 2S از چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ و موبایل می ۹ از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کرد. حالا باید برای گوشی بعدی این کمپانی منتظر اسنپدراگون ۸۶۵ باشیم.

علاوه بر این، شیائومی اخیرا اعلام کرده که آن‌ها تاکنون موفق به فروش ۴۲۷ میلیون موبایلی شده‌اند که از چیپست‌های اسنپدراگون شرکت کوالکام استفاده می‌کنند. لی جون در ادامه صحبت‌های خود روی ترند 5G تاکید دارد و می‌گوید که هدف آن‌ها عرضه حداقل ۱۰ موبایل 5G در سال جاری میلادی است.

طبق شایعات، شیائومی می ۱۰ احتمالا نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی خواهد داشت. این گوشی ۱۲ گیگابایت رم دارد و با سه ظرفیت حافظه داخلی به بازار می‌آید: ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی. دوربین اصلی می ۱۰ سنسوری ۱۰۸ مگاپیکسلی است که همراه آن سنسورهای ۴۸ + ۱۲ + ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته‌اند.

گزارش‌های اخیرا نشان می‌دهد که این دستگاه یک باتری بزرگ ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۸ واتی دارد. با این حال، مدل پرو این گوشی احتمالا از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. می ۱۰ همچنین از اندروید ۱۰ و پوسته اختصاصی MIUI 11 بهره‌مند خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)