خانهاخبار
سه محصول جدید سامسونگ، گواهی تأیید Wifi را دریافت کردند

سه محصول جدید سامسونگ، گواهی تأیید Wifi را دریافت کردند

سامسونگ با ارائه محصولات سری A و M ثابت کرد که می‌تواند عملکرد خوبی در زمینه تولید محصولات میان رده از خود بر جای گذارد.
۱۳۹۸/۱۱/۳

همان طور که می‌دانید، محصولات سری A و M سامسونگ که با عنوان گوشی‌های میان رده روانه بازار شده‌اند، عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشته‌اند و همین موضوع باعث شده تا برند سامسونگ در شاخه گوشی‌های هوشمند میان رده، نامی برای خود دست و پا کند.

از همین رو، کمپانی سامسونگ تصمیم گرفته تا محصولات خود در این شاخه را بیشتر کرده و سه گوشی هوشمند جدید با نام‌های گلکسی M11، M31 و A11 را برای دریافت گواهی تأیید به موسسه Wi-fi Aaliance بسپارد.

خوشبختانه مدارک معتبر منتشر شده توسط موسسه یاد شده که محصولات اشاره شده را تأیید می‌کند، برخی مشخصات سخت‌افزاری آنها را نیز افشا کرده است. در این لیست‌ها، سه محصول با شماره ساخت‌های زیر را می‌بینیم:

  • SM-M115F/DS
  • SM-A115F/DS
  • SM-M315F/DS

تمامی محصولات به سیستم عامل اندروید، نسخه 10 مجهز هستند. دو مدل اول از باند تکی 2.4 گیگاهرتزی برخوردار بوده و مدل سوم، یعنی M31 با قابلیت باند دوگانه عرضه خواهد شد.

تنها اطلاعات دیگری که در مورد M11 در دسترس است، رنگ بندی دستگاه است. این محصول در رنگ‌های آبی، سیاه و بنفش در دسترس خریداران قرار می‌گیرد.

گوشی هوشمند Galaxy M31 پیش‌تر با پردازنده اگزینوس 9611 و 6 گیگابایت رم در گیک بنچ مشاهده شده بود، اما برخی افراد بر این باورند که این محصول با پردازنده Snapdragon 665 روانه بازار می‌شود. همچنین پیش بینی می‌شود که این محصول میان رده سامسونگ با دوربین سه گانه 48 - 12 واید و 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق معرفی شود.

image

شنیده‌ها در مورد گوشی Galaxy A11 نیز حاکی از آن است که این محصول با حافظه داخلی 64 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر، تنها چنین اطلاعاتی در مورد سخت‌افزار و سیستم عامل گوشی های گلکسی ام 11، گلکسی ام 31 و گلکسی اِی 11 در دسترس است. مطمئنا در صورت انتشار اخباری جدیدتر، آنها را به سمع و نظر شما عزیزان خواهیم رساند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)